۰ نفر

​سامانه «سفارش فروش سهام عدالت» در سایت بانک صادرات آغاز به کار کرد

۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۰۷
کد خبر: 441824
​سامانه «سفارش فروش سهام عدالت» در سایت بانک صادرات آغاز به کار کرد

سامانه «سفارش فروش سهام عدالت» در سایت بانک صادرات ایران رونمایی شد و دارندگان این سهام می‌توانند از روز سه‌شنبه ششم خردادماه ۱۳۹۹ برای فروش «سهام عدالت»، درخواست خود را به صورت غیرحضوری در این سامانه ثبت کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین، این بانک در راستای اجرای ابلاغیه مقام معظم رهبری مبنی بر «آزادسازی سهام عدالت»، عاملیت پذیرش درخواست فروش سهام «مورد واگذاری دارندگان سهام عدالت» را آغاز کرد و مشتریانی که در سایت معرفی شده توسط سازمان خصوصی‌سازی، نحوه مدیریت سهام خود را به صورت «مدیریت مستقیم»  اعلام کرده‌اند و همچنین با توجه به شماره شبای اعلامی در سایت مذکور، سود سهام عدالت خود را از طریق حساب خود در بانک صادرات ایران دریافت می‌کنند، می‌توانند با مراجعه به «سامانه سفارش فروش سهام عدالت» به نشانی: https://bsi.ir، نسبت به ثبت درخواست خود در این خصوص، اقدام کنند.

در این سامانه  علاوه بر اخذ تاییدیه کد ملی و سایر مشخصات فردی متقاضی، شماره شبای حساب معرفی شده وی به سایت سهام عدالت نیز مورد تایید قرار گرفته و با تایید اقرارنامه و اعطای اختیارات لازم به کارگزاری بانک صادرات ایران، انتخاب زمان فروش و نوع سهام به کارگزاری واگذار می‌شود. با ارسال کد رهگیری به تلفن همراه متقاضی روند فروش آغاز شده و وجوه حاصل از فروش این سهام پس از کسر کارمزد و مالیات فروش بلافاصله به حساب فرد متقاضی واریز خواهد شد.

همچنین متقاضیان می‌توانند با توجه به شماره شبای حساب اعلام شده در بانک صادرات ایران در سایت سهام عدالت، از روز سه‌شنبه ششم خرداد سال جاری، به شعب این بانک مراجعه و در صورت تمایل، برای فروش بخشی (30 درصد) از سهام عدالت خود، اقدام کنند. وجوه حاصل از فروش این سهام در کوتاه‌ترین زمان، به حساب آنان در بانک صادرات ایران واریز خواهد شد.