۰ نفر

عرضه اوراق گواهی سپرده سرمایه‌گذاری (عام) در موسسه اعتباری نور

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۸:۳۴
کد خبر: 438310
عرضه اوراق گواهی سپرده سرمایه‌گذاری (عام) در موسسه اعتباری نور

عرضه اوراق گواهی سپرده سرمایه‌گذاری (عام) در شعب موسسه اعتباری نور آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری نور، این موسسه با هدف ایجاد بستر مناسب و مطمئن برای سرمایه‌گذاری مشتریان و بر اساس مجوز بانک مرکزی اوراق سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) را منتشر می‌کند.

بر اساس این گزارش عرضه این اوراق با نرخ سود علی‌الحساب 18 درصد تا پایان شهریور ماه سال جاری در کلیه شعب موسسه اعتباری نور صورت خواهد پذیرفت.

این گزارش می‌افزاید اوراق گواهی سپرده مدت دار موسسه اعتباری نور به صورت الکترونیکی، با سررسید یک‌ساله و نرخ سود علی‌الحساب 18 درصد و پرداخت سود به‌صورت ماهانه عرضه می‌شود.

لازم به ذکر است نرخ باز خرید قبل از سررسید این اوراق سالیانه 10 درصد خواهد بود.

هم‌وطنان عزیز می‌توانند برای بهره‌مندی از این فرصت سرمایه‌گذاری استثنایی به شعب موسسه اعتباری نور در سراسر کشور مراجعه و نسبت به تکمیل فرم درخواست گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری عام اقدام کنند.

سپرده سرمایه‌گذاری ویژه مدت‌دار موسسه اعتباری نور، فرصتی مناسب برای آن دسته از هم‌وطنان عزیز است که به دنبال روشی مطمئن برای سرمایه‌گذاری هستند.

متقاضیان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از این فرصت طلایی می‌توانند با مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتریان این موسسه به شماره 02142931010 تماس حاصل کنند.