۰ نفر

​مدیرامور فناوری اطلاعات خبر داد:

افزایش سقف برداشت وجه در خودپردازهای بانک صادرات

۱۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۴۰
کد خبر: 422038
افزایش سقف برداشت وجه در خودپردازهای بانک صادرات

مدیرامور فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران گفت: سقف برداشت وجه نقد از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک صادرات ایران تا پنج میلیون ریال و سقف انتقال وجه کارت به کارت توسط این دستگاه‌ها و سایر درگاه‌های موبایلی و اینترنتی از جمله اپلیکیشن «صاپ» و «همراه بانک» به٥٠ میلیون ریال افزایش یافت.

به گزارش اقتصادآنلاین، سیدجعفر صدری با اعلام این خبر اظهار کرد: این بانک در راستای کاهش مراجعات غیرضروری مشتریان به شعب و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بانکداری الکترونیک، سقف برداشت وجه نقد تراکنش‌های داخلی از دستگاه‌های خودپرداز شبکه بانک را از دو میلیون ریال به پنج میلیون ریال افزایش داده و سقف مبلغ انتقال کارت به کارت از  طریق این دستگاه‌ها و سایر درگاه‌های موبایلی و اینترنتی نیز تا آخر این هفته، از ٣٠ میلیون ریال به ٥٠ میلیون ریال افزایش یافته است.

صدری افزود: همچنین بر اساس تصمیمات اعلام شده، امکان ورود تعداد رمز نادرست توسط مشتری در خودپردازها از سه مرتبه به پنج مرتبه تغییر یافت.

مدیرامور فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران ابراز کرد: همزمان با لزوم رعایت موارد بهداشتی و مقابله با گسترش ویروس کرونا، بانک صادرات ایران علاوه بر اجرای توصیه‌های بهداشتی در شعب و اماکن ستادی، شرایط استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بانکداری الکترونیک و غیرحضوری را فراهم کرده است. افزایش تقاضا برای استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک در ایام پایانی سال نیز موجب اتخاذ تدابیر ویژه در بانک شده که انتخاب و تعیین شعب کشیک در دو هفته پایانی سال و پشتیبانی ٢٤ ساعته از توانمندی‌های بانکداری الکترونیک و غیرحضوری مهمترین محورهای این تدابیر است.

سیدجعفر صدری تاکید کرد: همچنین بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، سپهرکارت‌هایی که تاریخ انقضای آنها اسفندماه سال جاری است، نیز به طور خودکار تا پایان خرداد ماه سال آینده تمدید شده و نیازی به حضور مشتریان در شعب به منظور تعویض سپهر کارت نیست.

وی توصیه کرد: مشتریان می‌توانند با توجه به وجود ظرفیت‌ها و خدمات مناسب در اپلیکیشن «صاپ»، «همراه بانک» و «اینترنت بانک» صادرات ایران، از خدمات غیرحضوری استفاده بیشتر کرده و تا حد امکان از مراجعه حضوری به شعب خودداری کنند.