۰ نفر

برندگان مرحله دوم جشنواره پایانه‌های فروش بانک تجارت معرفی شدند

۱۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۲۷
کد خبر: 414445
برندگان مرحله دوم جشنواره پایانه‌های فروش بانک تجارت معرفی شدند

قرعه‌کشی مرحله دوم جشنواره پایانه‌های فروش ایران کیش متصل به بانک تجارت برگزار و برندگان با دو کمک‌هزینه یک میلیارد ریالی خرید خودرو، 50 جایزه 50 میلیون ریالی و 733 جایزه پنج میلیون ریالی مشخص شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین، قرعه‌کشی مرحله دوم جشنواره پایانه‌های فروش ایران کیش متصل به بانک تجارت در بازه زمانی آذر ماه سال جاری با حضور  مسئولین بانک برگزار و مرتضی روح بخش بناب از استان آذربایجان شرقی و رضا یاوری یگانگی از استان همدان برندگان دو جایزه کمک هزینه یک میلیارد ریالی خرید خودرو شدند.

در این مرحله که با مشارکت بیش از136 هزار شرکت‌کننده و براساس عملکرد پایانه‌های فروشگاهی برگزار شد، که برندگان50 جایزه 50 میلیون ریالی شناخته شدند. در ادامه قرعه‌کشی، 733 جایزه پنج میلیون ریالی نیز بر مبنای عملکرد تمامی استان‌ها با توجه به تعداد پذیرندگان انجام شد.

در مرحله دوم جشنواره پایانه‌های فروش ایران کیش (بیشتراکنش) محمد رضا مددی یکی از دو برنده مرحله اول این جشنواره پس ازدریافت نمادین چک یک میلیاردی، مراسم  قرعه کشی را برگزار کرد.

جشنواره پایانه‌های فروش شرکت ایران کیش متصل به بانک تجارت شش دوره و در دو بخش متصدیان فروش و صاحبان حساب‌های متصل به دستگاه‌های POS شرکت ایران کیش برگزار و از اول آبان 98 تا پایان فروردین 99 هر ماه دو جایزه نقدی کمک هزینه خودرو به مبلغ یک میلیارد ریال و 50 جایزه 50 میلیون ریالی و 733 جایزه پنج میلیون ریالی به پذیرندگان اهدا می‌شود.

بانک تجارت از تمامی پذیرندگان دارای پایانه فروش شرکت ایران کیش متصل به حساب بانک تجارت به عنوان مشمولان این جشنواره دعوت می‌کند با افزایش امتیاز بر اساس شاخص‌های مبلغ تراکنش، تعداد تراکنش و میانگین مانده حساب، شانس خود را برای برنده شدن افزایش دهند.

rfuT8Y2HzTrt

ju5jmWyaf2gZ

pmViR1ALjSU7

اسامی برندگان در سایت اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir ، ایران کیش به آدرس www.irankish.com و باشگاه مشتریان تجارت به آدرس www.tejaratclub.ir درج شده است.