۰ نفر

"فردا" طرح سپرده تسهیلاتی جدید بانک تجارت

۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۹:۵۴
کد خبر: 411976
"فردا" طرح سپرده تسهیلاتی جدید بانک تجارت

مشتریان بانک تجارت در طرح سپرده تسهیلاتی "فردا" 2 برابر مبلغ سپرده خود از یک تا 10 میلیارد ریال بلافاصله و همزمان با افتتاح حساب از این بانک تسهیلات می گیرند.

به گزارش اقتصادآنلاین، در طرح سپرده تسهیلاتی فردا هر یک از  فعالان صنف طلا و جواهر، صرافی ها، پزشکان، دندان پزشکان، داروسازان، وکلای دادگستری، سردفتران اسناد رسمی ، مدیران شرکت ها و سازمان ها به عنوان مشتری ارزنده و اصناف می توانند با افتتاح سپرده سرمایه گذاری بلند مدت یکساله در بانک تجارت ، 2 برابر مبلغ سپرده خود را همزمان با افتتاح حساب از این بانک تسهیلات دریافت کنند.

 تسهیلات این طرح در قالب عقد مرابحه عادی( خرید کالا و خدمات، تامین مسکن و ...) با نرخ سود 15 درصد سالانه و مدت بازپرداخت 12 ، 24 و 36 ماهه اعطا شده و به سپرده مشتری نیز طی مدت سپرده گذاری ماهانه 5 درصد سود تعلق می گیرد.

سقف تسهیلات پرداختی بانک تجارت در قالب این طرح از 1 تا 10 میلیارد ریال تعیین شده که با اخذ سفته و ضامن معتبر هم صنف به متقاضیان پرداخت می شود.

مشتریان و متقاضیان دریافت تسهیلات طرح "فردا" می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط دریافت این تسهیلات به شعب یا سایت اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه یا با مرکز ارتباط مشتریان به شماره 1554 تماس بگیرند.