۰ نفر

شمارش معکوس برای نصب اپلیکیشن رمزساز 60

۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۱۲
کد خبر: 402288
شمارش معکوس برای نصب اپلیکیشن رمزساز 60

با الزام بانک مرکزی به استفاده از رمز پویا از ابتدای دی ماه، شمارش معکوس برای نصب اپلیکیشن رمزساز 60 ویژه مشتریان بانک ملی ایران آغاز شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، «اپلیکیشن 60» وظیفه تولید رمز یکبار مصرف ویژه مشتریان بانک ملی ایران را بر عهده دارد و با نصب سریع و بسیار آسان آن می توانید از امنیت حساب خود اطمینان داشته باشید.

مشتریان می توانند برای فعال سازی برنامه رمز یکبارمصرف از طریق دانلود آن از سایت رسمی بانک به آدرس bmi.ir  و یا کافه بازار و گوگل پلی برای کاربران اندروید و سیبچه برای کاربران گوشی های اپل اقدام کرده و با مراجعه به بالغ بر 8000 خودپرداز، کیوسک و کش لس های این بانک رمز خود را فعال کنند.

دریافت کدهای فعالسازی که پیش از این تنها از طریق خودپرداز، کیوسک یا Cashless بانک ملی ایران ممکن بود، در سامانه بام نیز قابلیت دریافت دارد و بدین ترتیب فعال سازی 60  بصورت کاملا غیرحضوری نیز امکان پذیر است.

مشتریانی هم که گوشی هوشمند نداشته و یا بدلیل پایین بودن ورژن گوشی امکان دریافت برنامه 60 را نداشته باشند، به راحتی می توانند از طریق کد دستوری #60*737* اقدام به دریافت رمز یکبار مصرف کنند.

بانک ملی ایران برای آن دسته از مشتریانی که موفق به فعال سازی غیر حضوری نشده اند یا در فرآیند نصب نیازمند راهنمایی هستند، تمهیدات ویژه ای اندیشیده و مشتریان می توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 17 و روزهای پنج شنبه تا ساعت 15 به شعب منتخب(کشیک) این بانک مراجعه کنند.

همچنین کارشناسان بانک همه روزه از ساعت 8 تا 20 در حدود 140 پایگاه شبانه روزی و شعب شهاب بانک ملی ایران پاسخگوی مراجعه مشتریان در این زمینه خواهند بود.

در روزهای جمعه نیز از ساعت 9 صبح لغایت 19 کارشناسان بانک ملی ایران به راهنمایی مراجعان مشغول خواهند بود.

با نزدیک شدن به زمانبندی اعلام شده از سوی بانک مرکزی، توصیه می شود تا مشتریان گرانقدر فرآیند نصب این اپلیکیشن را برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی به روزهای پایان ماه موکول نکنند و در اسرع وقت اقدام نمایند.

روش گام به گام  فعال سازی هر دو روش دریافت رمز یکبارمصرف نیز در سایت این بانک به آدرس www.bmi.ir   قابل دسترسی است.

کاربرانی که تا پایان آذر ماه این اپلیکیشن را نصب کنند، در قرعه کشی 60 جایزه ویژه جشنواره "شصتت خبردار شده"  نیز شرکت داده خواهند شد.

تا پایان روز گذشته 24 آذرماه بیش از 814  هزار نفر «اپلیکیشن 60» را نصب کرده اند.