۰ نفر

مدیرعامل بانک صادرات ایران مطرح کرد؛

حمایت از رشد و توسعه کشور رسالت همیشگی بانک صادرات

۲۷ آبان ۱۳۹۸، ۲۱:۴۳
کد خبر: 395533
حمایت از رشد و توسعه کشور رسالت همیشگی بانک صادرات

مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: حمایت از رشد و توسعه کشور رسالت همیشگی بانک صادرات ایران به عنوان یکی از سه بانک بزرگ کشور است.

به گزارش اقتصادآنلاین، حجت‌اله صیدی در آیین بهره‌برداری از مدرسه شش کلاسه حضرت ولی عصر(عج) روستای تشویر شهرستان طارم استان زنجان ضمن تشکر از کارکنان، انجمن اسلامی و ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران در امر مدرسه سازی، تاکید کرد: رسالت بانک صادرات ایران به عنوان یکی از سه بانک بزرگ کشور، این است که همیشه در مواردی که موجب رشد و توسعه کشور می‌شود گام بر‌دارد. امیدواریم که روزی شاهد افتتاح یک دانشگاه در این منطقه باشیم.
مدیر‌عامل بانک صادرات ایران با بیان اینکه ما بیش از هر زمان دیگری به اخلاق حسنه و پیامبرگونه نیاز داریم، گفت: علم ایمان را تکمیل می‌کند و بدون علم ایمان هم تکمیل نمی‌شود. دانش و آگاهی ما را از عذاب بزرگ عصر حاضر یعنی اضطراب رهایی می‌بخشد. مدرسه جای آگاهی بخشیدن است و باید همت کنیم و فرزندان و دانش‌آموزان را به گونه‌ای تربیت کنیم که اداره کشور را در آینده بر عهده بگیرند.
18
وی افزود: بلافاصله پس از بعثت پیامبر (ص) آیات نازل شده مربوط به تعلیم، تعلم و علم است با وجودی که در قرن حاضر و حتی در همین زمان، آنچه که زندگی بشر را به آتش کشیده، جهل، ندانستن و عدم آگاهی است. انسان زمانی می‌تواند بهتر زندگی کند که به ابعاد وجودی خود و رازهای هستی آگاهی داشته باشد.

مدرسه شش کلاسه حضرت ولی عصر(عج) روستای تشویر شهرستان طارم استان زنجان با زیربنای ٦٠٠ متر مربع در زمینی به مساحت هزار و ٥٣٦ متر مربع در مدت یک سال و با اعتباری بالغ بر ١٣ میلیارد ریال، هفدهمین مدرسه احداث شده توسط ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران محسوب می‎شود که با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس این استان از محل بودجه ملی و استانی به بهره‌برداری رسید.