۰ نفر

با حضور وزیر آموزش و پرورش صورت گرفت:

افتتاح مدرسه خلیج فارس بانک قرض الحسنه مهرایران در ثلاث باباجانی

۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۳۲
کد خبر: 384150
افتتاح مدرسه خلیج فارس بانک قرض الحسنه مهرایران در ثلاث باباجانی

مدرسه خلیج فارس (بانک قرض الحسنه مهرایران) طی آیینی با حضور وزیر آموزش و پرورش، استاندار کرمانشاه، رییس سازمان نوسازی مدارس کشور و جمعی از مسئولین استانی، در شهرستان زلزله زده ثلاث باباجانی افتتاح شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مدرسه خلیج فارس شهرستان زلزله زده ثلاث باباجانی ۸ کلاس درسی دارد که هزینه ساخت و احداث آن را کارکنان بانک قرض الحسنه مهرایران به ارزش چهارمیلیارد و پانصد میلیون ریال پرداخت کرده اند.

این مدرسه، در آیینی متمرکز و همگام با ۷۲ مدرسه ساخته‌شده دیگر بعد از زلزله در این شهرستان، در اولین سفر محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش به استان کرمانشاه افتتاح شد.

ساخت ۳ باب مدرسه در روستاهای سوخور عبدی، بابارستم و ژاومرگ سفلی از توابع شهرستان زلزله زده گیلانغرب به اعتبار چهار میلیارد و پانصد میلیون ریال از دیگر اقدامات بانک قرض الحسنه مهرایران در استان کرمانشاه است که هزینه آن ازمحل بودجه تبلیغات بانک تقبل شده و تاکنون بالغ بر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

همچنین، این بانک در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی خود و حمایت از توسعه عدالت تحصیلی در مناطق کمتر برخوردار کشور به احداث مدرسه ۴ کلاسه روستای کهنانیکش بخش دشتیاری استان سیستان و بلوچستان نیز اقدام کرده است.

اعتبار این پروژه ۵ میلیارد ریال پیش بینی شده است که ازمحل بودجه تبلیغات بانک قرض الحسنه مهرایران پرداخت شده و تاکنون بالغ بر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.