۰ نفر

سود ١٣هزار میلیارد ریالی سپرده‌های سرمایه‌گذاری «وبصادر» در مرداد٩٨

۲۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۵۹
کد خبر: 380888
سود ١٣هزار میلیارد ریالی سپرده‌های سرمایه‌گذاری «وبصادر» در مرداد٩٨

بانک صادرات ایران به‌عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های بورسی گزارش عملکرد یک ماهه منتهی به ٣١ مرداد ماه سال جاری را منتشر کرد و طی آن اطلاعات مربوط به درآمد تسهیلات و سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری شده را به اطلاع اهالی بازار سرمایه رساند که بر اساس آن، سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری این بانک در مرداد ماه ٩٨ از ١٣ هزار میلیارد ریال فراتر رفت.

مانده تسهیلات
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از هفته نامه اطلاعات بورس، مانده تسهیلات اعطایی بانک صادرات ایران با سرمایه ١٧٥ هزار میلیارد ریال در پایان فعالیت یک ماهه منتهی به ٣١ مرداد ماه پس از پرداخت ١٤٠هزار و ٥٠٥ میلیارد ریال تسهیلات و وصول ١١٧ هزار و ٦٧٢ میلیارد ریال از تسهیلات اعطایی مبلغ یک هزار و ١٤٤ میلیون میلیون محاسبه می‌شود.
 
 افزایش درآمد تسهیلات
بر این اساس، «وبصادر» طی یک ماه فعالیتش در مرداد ماه سال مالی منتهی به ٢٩ اسفند ماه ٩٨ از محل اعطای تسهیلات اعطایی مبلغ ١٠ هزار و ٤٣٨ میلیارد ریال درآمد کسب کرد و در عین حال درآمد تسهیلات اعطایی این بانک از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه بیش از ٣٩ هزار و ٣٤١ میلیارد ریال اعلام شده که این رقم با رشد ١٠ هزار میلیارد ریالی به مبلغ ٤٩ هزار و ٧٨٠ میلیارد ریال افزایش یافت.
مانده سپرده
بانک صادرات ایران در ماهی که گذشت حدود دو هزار و ٩٣٨ میلیون میلیون ریال سپرده جذب کرده و در کنار آن دو هزار و ٩٠٢ میلیون میلیون ریال سپرده تسویه شد. در نهایت مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری پایان دوره «وبصادر» بالغ بر یک هزار و ٧٢٩ میلیون میلیون ریال اعلام شد.
سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری شده
سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری شده بانک صادرات ایران در مرداد ماه سال جاری ١٣ هزار و ٥٦ میلیارد ریال محاسبه شده‌ که به‌علاوه سود سرمایه‌گذاری بیش از ٤٦ هزار میلیارد ریالی این بانک از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه، جمع سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری «وبصادر» از آغاز سال ٩٨ تا پایان مردادماه این سال، از ٥٩ هزار و ٧٥٤ میلیارد ریال فراتر رفته است.