۰ نفر

پنجمین دوره جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز آینده

۲۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۵۳
کد خبر: 380844
پنجمین دوره جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز آینده

برای پنجمین سال پیاپی، جشنواره بزرگ حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک آینده در حال برگزاری است.

به گزارش اقتصادآنلاین، بانک آینده به پاس قدردانی از نیت خیر سپرده‌گذاران و در جهت ترویج فرهنگ نیکوی قرض‌الحسنه، در پنجمین دوره این جشنواره به قید قرعه، جوایز نفیس و ارزنده ای را اهدا خواهد کرد.

جوایز این دوره شامل:

      ۱۰۰ کمک هزینه خرید مسکن هر یک به ارزش یک میلیارد ریال

      ۱۰۰ کمک هزینه خرید لوازم خانگی هر یک به ارزش یکصد میلیون ریال

      ۱۰۰ کمک هزینه خرید صنایع دستی هریک به ارزش ده میلیون ریال

      و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر

این جشنواره تا پایان شهریور‌ماه ۱۳۹۸ ادامه خواهد داشت و در مهرماه نیز قرعه‌کشی انجام خواهد گرفت. این مراسم با حضور اعضای محترم هیات نظارت بر قرعه‌کشی بانک‌ها (متشکل از: نمایندگان محترم دادستانی کل کشور و بانک مرکزی ج.ا.ایران)، سهامداران، مدیران و تعدادی از مشتریان و سپرده‌گذاران گرامی برگزار و برندگان خوش‌شانس به قید قرعه مشخص خواهند شد.

برای این دوره قرعه‌کشی حداقل موجودی جهت شرکت در قرعه‌کشی مبلغ یک میلیون ریال است و به ازای هر یکصد هزار ریال در هر روز یک امتیاز تعلق خواهد گرفت و دوره محاسبه امتیاز نیز در بازه زمانی اول مهرماه ۱۳۹۷ لغایت پایان شهریور ۱۳۹۸ خواهد بود. از اینرو از کلیه مشتریان گرامی و تمامی علاقمندان، دعوت می‌شود از طریق افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز و یا تکمیل موجودی و افزایش حساب خود و خانواده‌شان، در این جشنواره پرخیر و برکت شرکت فرمایند. شرط شرکت در قرعه‌کشی، مفتوح بودن حساب و دارا بودن حداقل موجودی در روز قرعه‌کشی خواهد بود. همچنین شرط اعطای جایزه به برنده خوش‌شانس دارا بودن حداقل موجودی به مدت ۹۰ روز متوالی در حساب قرض‌‎الحسنه پس‌انداز خود است.

 در این خصوص، نقش و جایگاه مشتریان فعلی بانک در تجهیز منابع حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بسیار مهم و مورد تاکید است.