۰ نفر

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛

بانک قرض الحسنه مهرایران نمونه بانک اسلامی در کشور است

۵ شهریور ۱۳۹۸، ۹:۲۶
کد خبر: 376477
بانک قرض الحسنه مهرایران نمونه بانک اسلامی در کشور است

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در دیدار با دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل و توکلی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران که در دفتر امام جمعه اراک برگزار شد، بیان کرد: بانک قرض الحسنه مهرایران نمونه بانک اسلامی در کشور است و بسیار با ارزش محسوب می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، امام جمعه اراک با تاکید بر افزایش امورات قرض الحسنه در کشور گفت: فعالیت برای اشاعه قرض الحسنه در کشور کاری بسیار خوب و ارزشمند است و امروز نظام‌ قرض الحسنه باید حمایت شود.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب، انقلاب اسلامی و خون شهدا اکنون در حوزه های گوناگون توانسته است نقش آفرینی کند و در بحث قرض الحسنه نیز به خوبی توانسته است خدمات شایسته ای ارائه دهد.

وی با اشاره به نرخ بالای تورم در کشور خاطرنشان کرد: سال گذشته تورم بسیار زیادی در کشور به وجود آمد و این افزایش تورم به سبب سوء تدبیرهای ارزی صورت پذیرفت.

آیت الله دری نجف آبادی واردات بی‌رویه را آفتی بزرگ برای کشور دانست و بیان داشت: واردات بی رویه مانع توسعه کشور می شود و خروج ارز را به همراه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه سفرهای خارج از کشور باید مدیریت شود، اظهار داشت: مدیریت ارزی کشور و تخصیص های ارزی بسیار مهم و ضروری محسوب می شود.

وی افزود: بانک های دولتی و غیر دولتی باید بیش از پیش در حوزه های متنوع اقتصادی فعالیت و در هزینه ها نیز صرفه جویی کنند.