۰ نفر

پیام مدیرعامل بانک ملت به مناسبت روز خبرنگار

۱۷ مرداد ۱۳۹۸، ۲۰:۱۹
کد خبر: 372267
پیام مدیرعامل بانک ملت به مناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل بانک ملت در پیامی، فرارسیدن ۱۷ مردادماه سالروز بزرگداشت مقام شامخ خبرنگار را به جامعه رسانه ای کشور تبریک گفت.

به گزارش اقتصادآنلاین، محمد بیگدلی در این پیام، خبرنگاران را گوش و چشم بینا و شنوای جامعه خواند و افزود: روشنگری و شفاف سازی فضای اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کشور مرهون وجود خبرنگارانی است که برای ایفای این رسالت سنگین، از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند.

وی در این پیام با تاکید بر این نکته که رسانه، رکن چهارم دموکراسی است، تقویت رسانه ها را موجب تقویت اقتصاد کشور دانست و ادامه داد: بدون کمک و همفکری اصحاب رسانه، بی تردید، اهداف و برنامه های اقتصادی کشور نیز به طور کامل به سرانجام نخواهد رسید بنابراین همکاری و همراهی رسانه ها، اهرم لازم برای موفقیت و کسب دستاوردهای اقتصادی محسوب می شود.

مدیرعامل بانک ملت در پیام خود با قدردانی از همراهی خبرنگاران و اصحاب رسانه با این بانک در طول یک سال گذشته، خاطرنشان کرد: تلاش خستگی ناپذیر اهالی قلم را که در برهه های مختلف، حامی و همراه مدیران بانک ملت بوده اند، ارج می نهم و برای آنان در ادامه این راه خطیر آرزوی موفقیت می کنم.

وی با اشاره به  موقعیت حساس اقتصاد کشور به ویژه در شرایطی که سخت ترین تحریم ها بر آن تحمیل شده است، از رسانه ها خواست تا پرقدرت تر از گذشته، به حمایت خود از برنامه های اقتصادی دولت ادامه دهند تا در سایه این همدلی و همراهی، کشور از این بحران نیز همچون گذشته سربلند خارج شود.