۰ نفر

طی سه ماهه اول سال ٩٨ انجام شد؛

پرداخت ٩ هزار فقره تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در بخش مسکن

۶ مرداد ۱۳۹۸، ۲۱:۱۸
کد خبر: 369666
پرداخت ٩ هزار فقره تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در بخش مسکن

​بانک صادرات ایران در سه ماهه اول سال ٩٨، قریب به ٩ هزار فقره وام قرض‌الحسنه در بخش مسکن روستایی و اقشار ویژه پرداخت کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، این بانک طی سه ماهه اول سال جاری با اعطای ٨ هزار و ٨٧٦ فقره تسهیلات به ارزش بالغ بر دو هزار و ٩٢٤ میلیارد ریال برای حمایت از مسکن اقشار ویژه (خانواده‌های محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران)، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، نوسازی بافت‌های فرسوده، حوادث قهری و احداث حمام در مناطق کمتر توسعه یافته روستاهای کشور تخصیص داده است. 
این حمایت‌ها طی سال‌ گذشته نیز در همین بخش‌ها در چارچوب برنامه‌های اقتصاد مقاومتی ادامه داشته به نحوی که طی سال ٩٧ تعداد تسهیلات حمایتی مذکور به ١٩ هزار و ١٦٤ فقره به ارزش بیش از ١٠ هزار و ١٩٥ میلیارد ریال رسید. 
بانک صادرات ایران در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در سه ماهه اول سال ٩٨ حدود ٦١ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش نزدیک به ١١٢ هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به بخش‌های مختلف جامعه از قبیل ازدواج، مشاغل خانگی و ... پرداخت کرده است.  

این بانک در مجموع از ابتدای سال ٩٧ تا پایان خرداد ٩٨، بیش از ٣٥٨ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش بالغ بر ٤٠٢ هزار میلیارد ریال به بخش‌های مذکور اعطا کرده است.