۰ نفر

بانک تجارت به شرکت‌های دانش بنیان وام می‌دهد

۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۵
کد خبر: 367340
بانک تجارت به شرکت‌های دانش بنیان وام می‌دهد

دفتر حمایت از نوآوری بانک تجارت با انعقاد تفاهم‌نامه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در صندوق نوآوری و شکوفایی آغاز به کار کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مراسم امضای تفاهم‌نامه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و آغاز به کار دفتر حمایت از نوآوری بانک تجارت در صندوق نوآوری و شکوفایی، امروز چهارشنبه با حضور رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت و علی وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت در این مراسم با اشاره به حرکت علوم فناوری به سمت تکنولوژیهای دانش بنیان اظهار داشت: یکی از مصداق های بارز حمایت از تولید ملی حمایت از طرح های نوآورانه و دانش بنیان از طریق تامین مالی و ارائه خدمات مشاوره ای است.

وی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با صندوق نوآوری وشکوفایی دفتری در اختیار بانک قرارداده شده که تیم مستقر در این دفتر، مدارک شرکتها را بررسی کرده و 1500 شعبه بانک بر اساس مدارک ارسالی از این دفتر تسهیلات و خدمات مورد نیاز را به شرکت ها ارائه می دهند.

روح الله ذوالفقاری، معاون برنامه‌ریزی صندوق نوآوری و تجاری نیز در خصوص آغاز به کار رسمی این دفتر گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی بر اساس سیاستی که از سنوات گذشته در آن شکل گرفته در راستای کمک به کسب و کارهای دانش‌بنیان، خلق ثروت و سیاست‌های پایدار کشور فعالیت می‌کند.

وی اظهار داشت: در همین راستا همکاری با نهادهای تخصصی مالی در اولویت این صندوق قرار گرفت که بانک‌ها نیز یکی از این نهادها است.

ذوالفقاری ادامه داد: در اواخر سال گذشته تعامل با بانک‌ها در دستور کار صندوق نوآوری و شکوفایی قرار گرفت که موفق شدیم با بانک تجارت توافقاتی را انجام دهیم و امروز شاهد تبادل تفاهم‌نامه و راه‌اندازی رسمی دفتر نوآوری بانک تجارت در صندوق هستیم.

همچنین حمیدرضا شریفیان معاون مدیرعامل بانک تجارت گفت: تفاهم‌نامه‌ای که امروز انجام شد در راستای مسولیت اجتماعی بانک قابل تعریف است، امیدواریم بانک تجارت با توجه به توان و تجربه خود به شرکت‌های دانش‌بنیان و رشد و توسعه صنایعی که نیاز به این مباحث دارند، کمک کند.

وی افزود: یکی از مباحثی که در دانش‌بنیان‌ها مهم است، مباحث مشاوره است و شاید امکان دسترسی کمتری به خدمات مشاوره داشته باشند که بانک تجارت امکان مشاوره را با راه‌اندازی این دفتر برای شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم کرده است تا با هزینه کمتر و در زمان کمتر این خدمات را در اختیار داشته باشند.

mfLLmMbyauwX

UgFd2S6rHnoT