۰ نفر

رمضان الکریم با جشنواره ماه نو باشگاه مشتریان بانک تجارت

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۸
کد خبر: 352597
رمضان الکریم با جشنواره ماه نو باشگاه مشتریان بانک تجارت

باشگاه مشتریان بانک تجارت در ایام ماه مبارک رمضان جشنواره‌ای را با عنوان ماه نو همراه با جوایز ارزنده برگزار می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، ماه رمضان را به اسم و رسم ماه میهمانی خدا می‌شناسیم. روزها و شب‌هایی که با عطر دل‌انگیز یاد خدا همراه بوده و دعای سحر و ربنای روح انگیز افطارش دل‌ها را جلا می‌دهد.

در همین روزها، باشگاه مشتریان بانک تجارت استفاده کنندگان از همراه بانک تجارت را به جشنواره‌ای دعوت کرده است با عنوان ماه نو.

ماه نو در بازه زمانی شانزدهم اردیبهشت تا سیزدهم خرداد ماه هر روز به قید قرعه جوایزی را برای کاربران همراه بانک تجارت در نظر گرفته است. جوایزی ارزنده که به صورت هفتگی قرعه‌کشی و به برندگان اهدا می‌شود. روزهای بیست و ششم اردیبهشت، دوم خرداد، نهم خرداد و نوزدهم خرداد ماه چهار مقطع زمان قرعه کشی این جشنواره است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره ابتدا باید در بخش جشنواره‌های من در سایت اینترنتی باشگاه مشتریان بانک تجارت به نشانی www.tejaratclub.ir ثبت نام کرده و نسبت به کسب امتیاز از طریق انجام تراکنش در همراه بانک تجارت و افزایش شانس برنده شدن خود اقدام کنند.

نصب همراه بانک تجارت 50 امتیاز، عضویت دائم در باشگاه مشتریان تجارت 50 امتیاز، انتقال وجه تجارت به تجارت 10 امتیاز، انتقال وجه تجارت به شتاب 20 امتیاز، خرید شارژ تلفن همراه و بسته اینترنتی به ازای هر 10 هزار تومان 20 امتیاز و پرداخت قبض و نیکوکاری هرکدام 10 امتیاز برای شرکت کنندگان در جشنواره ماه نو به همراه دارد. نکته دیگر اینکه به تراکنش‌های زیر هزار تومان امتیازی تعلق نمی‌گیرد.

علاوه بر قرعه‌کشی چهارگانه که در بالا اشاره شد، یک جایزه بزرگ نیز در بیست و سوم خرداد ماه قرعه‌کشی و به برنده خوش شانس آن اهدا می‌شود.