۰ نفر

حجت‌اله صیدی در فاینکس ٢٠١٩:

رشد ١١ درصدی نرخ «وبصادر» در اولین روز بازگشایی، نشان از اقبال به سهام بانک صادرات ایران دارد

۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۴۵
کد خبر: 348702
رشد ١١ درصدی نرخ «وبصادر» در اولین روز بازگشایی، نشان از اقبال به سهام بانک صادرات ایران دارد

​مدیرعامل بانک صادرات ایران در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، با اشاره به باز شدن نماد این بانک گفت: خوشبختانه، به‌رغم فضای بین‌المللی موجود، رشد بیش از ١١ درصدی نرخ «وبصادر» در معاملات اولین روز بازگشایی آن، نشان از اقبال به سهام بانک را دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین، حجت‌اله صیدی در حاشیه این نمایشگاه خاطرنشان کرد: صبوری، رمز دستیابی به سود مطلوب در سهامداری است.

وی در توصیه‌ای به سهامداران بانک‌ها و مؤسسات مالی، با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری یک کار پایه‌ای و بلندمدت است، افزود: معمولاً خرید و فروش هیجانی سهام چندان نتیجه مطلوبی درپی نداشته و در مقابل می‌توان با نگهداری سهم و تحمل نوسانات، با سود خوبی مواجه شد.

حجت‌اله صیدی در خصوص طرح‌های بانک صادرات ایران (همچون طراوت) و تأثیر آن بر شرایط سهم بازار بانک گفت: مهم‌ترین ویژگی این طرح این است که هم بخش عرضه یا همان تولید (از ابتدا تا پایان) و هم تقاضای کل (تقاضای مؤثر در بازار) را دربر می‌گیرد و بواسطه این طرح، قطعاً مشتریان بیشتری جذب خواهند شد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در تشریح این طرح خاطرنشان کرد: صدور کارت اعتباری و ارائه اعتبارات اسنادی، بخش تقاضا را پوشش خواهد داد و پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و توسعه ظرفیت‌های تولید نیز، بخش عرضه را تحریک می‌کند.