۰ نفر

با همکاری هلال احمر؛

بانک آینده 500هزار جعبه کمک‌های اولیه میان مسافران جاده‌ای توزیع کرد

۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۰:۰۱
کد خبر: 343801
بانک آینده 500هزار جعبه کمک‌های اولیه میان مسافران جاده‌ای توزیع کرد

بانک آینده با همکاری جمعیت هلال احمر 500هزار جعبه کمک های اولیه را به صورت رایگان به مسافران نوروزی در سطح جاده های کشور اهدا کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین ، بانک آینده در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، بیش از 500هزار جعبه کمک های اولیه آماده و از ابتدای نوروز 98 میان مسافران جاده ای در بیش از 90درصد استان های کشور توزیع کرد.

این بسته های کمک های اولیه شامل تجهیزات بهداشتی و پزشکی مورد نیاز برای مصدومیت های احتمالی ، تصادفات، سوانح و جاده ای و رخدادهای طبیعی مانند: سیل، زمین لرزه و یا مسمومیت های غذایی در مسیر سفر است.

بانک آینده در نوروز 98 اقدام به آماده سازی جعبه کمک های اولیه کرده است که تعداد 500هزار بسته را با همکاری پایگاه های هلال احمر مستقر در جاده های کشورمیان مسافران و خودروها در جاده ها توزیع کرده است.

 اعطای 200 کارت هدیه به برندگان مسابقه امدادگر آینده

بانک آینده علاوه بر اینکه بروشور آموزشی و اطلاع رسانی برای آگاهی از شرایط اضطراری و نحوه استفاده از تجهیزات کمک های اولیه طراحی کرده است با درج یک سوال در این بروشور، مسابقه «امدادگر آینده» را برگزار می کند.

بانک آینده به 100  نفر از افرادی که به این سوال پاسخ صحیح می دهند به قید قرعه کارت هدیه 2 میلیون ریالی اعطا می کند.

مهلت شرکت در این مسابقه پیامکی پایان اردیبهشت ماه 98 است و علاقه مندان باید عدد پاسخ صحیح را به شماره 30005902 ارسال کنند.

کمک های اولیه

کمک های اولیه