۰ نفر

بازدید عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون از یک واحد تولیدی در گیلان

۱۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۶:۰۲
کد خبر: 340079
بازدید عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون از یک واحد تولیدی در گیلان

هم‌زمان با سفر ریاست جمهوری به استان گیلان صبح امروز باقر فتاحی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون از کارخانه تولید نئوپان فومنات بازدید به عمل آورد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مجموعه تولیدی نئوپان فومنات که در زمینی به مساحت ۴۰ هکتار واقع گردیده با ۶۵۰۰۰ مترمربع بنای مفید دارای ۹ خط تولید مربوط به تولید mdf, نئوپان، آغشته سازی می‌باشد شرکت مذکور با ۹۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و با اشتغال‌زایی مستقیم برای ۵۰۰ نفر با ۲۰۰ تن تولید تیوپان و mdfدر حال حاضر و آماده‌سازی خط جدید برای افزایش تولید ۱۲۰۰ تنی تا حال حاضر ۱۷۰ میلیارد ریال تسهیلات اعتباری در قالب سرمایه در گردش و خرید دین از بانک توسعه تعاون دریافت کرده و در مرحله دریافت تسهیلات اعتباری جدید به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال می‌باشد.

فتاحی در این دیدار که سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت، حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری. رئوف احمدی مدیر امور شعب استان گیلان وی را همراهی می‌کردند اظهار داشت: شرکت تولیدی نئوپان فومنات از شرکت‌های تولیدی فعال و موفق در این عرصه می‌باشد که سهم قابل‌توجهی از بازار را به خود تخصیص داده و در همین راستا محصولات و تولیدات این شرکت قابلیت صادرات را دارد که در حال انجام می‌باشد.

فتاحی با اعلام رضایت از اثربخشی تسهیلات اعتباری تخصیصی بانک به این مجموعه تولیدی گفت: بی‌تردید شناسایی مشتریان فعال در بخش‌های مختلف اقتصادی همراه با نیازسنجی و کارشناسی فنی، اقتصادی، بومی و مالی توأم با بازدید و اعمال نظارت‌های قبل، حین و بعد از پرداخت تسهیلات اعتباری باعث اثربخشی هر چه‌بهتر تسهیلات اعتباری، کاهش ریسک اعتباری، عملیاتی و گردش صحیح منابع و بازدهی مناسب آن خواهد شد.

شایان است که پیش از ظهر امروز فتاحی و هیئت همراه از شعبه بانک توسعه تعاون فومن بازدید به عمل آوردند.

HNfE9I8FdS0G uojDQR9adrOx oO4FClL3nLh4 HpcL7zXz2Wbs