۰ نفر

بانک صادرات ایران برگزیده هشتمین جشنواره دکتر نوربخش شد

۱۱ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۰۶
کد خبر: 333163
بانک صادرات ایران برگزیده هشتمین جشنواره دکتر نوربخش شد

​سامانه تحلیل هزینه و فایده مشتریان بانک صادرات ایران، رتبه برتر بخش سامانه‌های درون‌بانکی هشتمین جشنواره مرحوم دکتر نوربخش را به‌دست آورد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در مراسم اختتامیه هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت که با حضور عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی، علی دیواندری رییس پژوهشکده پولی و بانکی و صاحبنظران و کارشناسان نظام بانکی برگزار شد، لوح تقدیر جایزه دکتر نوربخش به دلیل استقرار سامانه تحلیل هزینه و فایده مشتریان به بانک صادرات ایران اهدا شد.

 برگزیدگان جشنواره مرحوم دکتر نوربخش در حاشیه هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در بخش های مختلف معرفی شدند.

در این جشنواره 46 طرح از بانک ها و شرکت های فعال حوزه بانکداری الکترونیک در 6 گروه شامل: سامانه های ملی و حاکمیتی، درون بانکی، سخت افزار و تجهیزات بانکی، امنیت و شبکه و زیرساخت، مشتریان و پلتفرم های نرم افزاری به رقابت پرداختند و برگزیدگان با نظر و رای هیات داوران انتخاب شدند.

بانک صادرات ایران به منظور افزایش رضایت مندی و خلق ارزش افزوده بیشتر برای مشتریان و همچنین صرفه جویی در زمان و هزینه آنها نسبت به ایجاد سامانه تحلیل هزینه و فایده کرده است.