۰ نفر

با حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران؛

دومین ماراتن برنامه نویسی مالی بهشتی برگزار شد

۱۰ بهمن ۱۳۹۷، ۲۱:۱۱
کد خبر: 333030
دومین ماراتن برنامه نویسی مالی بهشتی برگزار شد

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران توجه این بانک بر جوان‌گرایی و حمایت از کالای ایرانی را انگیزه اصلی برای حمایت از «جشنواره استارت آپ‌ها با رویکرد ایده‌های نوآورانه در حوزه پولی و بانکی» عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادآنلاین مرتضی اکبری در خصوص انگیزه بانک مهر ایران برای حمایت از این رویداد گفت: در راستای سیاست های فناورانه بانک و شعار حمایت از کالای ایرانی تصمیم گرفتیم با تکیه بر دانش جوانان خلاق کشور هم به حل چالش‌های بانک پرداخته و هم از ایده‌های نوآورانانه‌ جوانان حمایت کنیم.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: برای تیم‌های شرکت کننده سه چالش مالی در نظر گرفته شده است؛ چالش سوپرمارکت مالی آنلاین، چالش جمع سپاری و سرمایه گذاری خیریه و چالش تحلیل نیازهای مشتریان که در این سه روز، تیم های رقابت کننده درباره آنها برنامه نویسی می‌‌کنند.

اکبری درخصوص شیوه حمایت از تیم‌های شرکت‌کننده در این رویداد گفت: در دوره پیش شتابدهی به ۳ تیم برتر، جوایز نقدی و خدمات پیش شتابدهی اعطاء خواهد شد؛ همچنین در دوره شتابدهی به هرکدام از ۳ تیم برتر تا سقف مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه پرداخت می شود؛ در دوره ثبت شرکت نیز، بانک قرض الحسنه مهر ایران، از شرکت برتر حمایت خواهد کرد و در سهام آن به صورت توافقی سهیم خواهد شد.

حمایت از استارتاپ‌ها راه ایجاد اشتغال پایدار

حسن تلیکانی، عضو هیات مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز یکی از راه‌های ایجاد اشتغال پایدار را حمایت از استارتاپ‌ها عنوان کرد و افزود:در طول ۱۱ سال فعالیت بانک، بیش از ۴ میلیون نفر تسهیلات قرض الحسنه دریافت کرده‌اند که از این میان، حدود یک میلیون نفر آنها در سال ۹۷  بوده است.

وی افزود: هم اکنون نرخ مطالبات ما کمتر از ۱ درصد است که این اتفاق در شبکه بانکی بی نظیر است.