۰ نفر

برنده خودرو206 جشنواره باشگاه مشتریان بانک تجارت:

جایزه باشگاه تجارت، اولین خودرو زندگی‌اش است

۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۳۸
کد خبر: 332388
جایزه باشگاه تجارت، اولین خودرو زندگی‌اش است

فرخی نیا مشتری شعبه شهید طاهر بقال استان خوزستان در سومین دوره قرعه کشی جوایز جشنواره حساب های جاری باشگاه مشتریان برنده یک دستگاه خودروی 206 شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در ادامه گپ و گفتی صمیمی از لحظات و روزهای شیرین پس از برنده شدن خودروی 206 را می‌خوانید:

 خودت را معرفی کن؟

احمد فرخی نیا، اهل شهر دزفول،کارمند و 37 سال سن دارم.

چطور با خبرشدی که در سومین دوره قرعه کشی جوایز جشنواره حساب های جاری باشگاه مشتریان بانک تجارت برنده یک دستگاه خودروی 206 شدی؟

روزی که در قرعه کشی باشگاه مشتریان بانک تجارت برنده شده بودم، گوشی ام را در منزل جا گذاشته بودم. کارکنان بانک حدود 10- 11 باری از تهران با همراه من تماس گرفته بودند. بعد از ظهر پشت موتور سیکلت مشغول رانندگی بودم که با پرسنل باشگاه با من تماس گرفتند و خبر دادند برنده خودرو 206 شده ام. چون برای اولین بار بود که در یک قرعه کشی برنده می شدم و آن هم 206 ، از خوشحالی به همسرم زنگ زدم و به او خبر دادم.

هنگام برنده شدن موجودی حسابت چقدر بود؟

نمی توانم بگویم که دقیقا چه مقدار پول در حسابم بود چون این حساب حساب حقوقی من بود و بعد از واریز حقوق، از آن  برای هزینه های جاری زندگی استفاده می کردم.

چطور با این جشنواره آشنا شدی ؟

یک پیامک از طرف بانک تجارت دریافت کردم، که در آن لینک باشگاه مشتریان بانک تجارت بود و بعد از ثبت نام در باشگاه با جشنواره های آن آشنا شدم.

پس پیامک بانک تجارت برایتان خوش یمن بوده است؟

بله همینطور است. من قبلا در هیچ قرعه کشی برنده نشده بودم. باشگاه مشتریان یک کار حرفه ای از طرف بانک تجارت برای حفظ و وفادارسازی مشتریان است.

قبل از برنده شدن اتومبیل داشتی ؟

من تا به حال هیچ خودرویی نداشتم و جایزه باشگاه تجارت اولین خودرو زندگی من است.

چه خبر از 206 ؟

 از آن استفاده می کنم و با توجه به نیاز مالی که دارم، دلم نمی خواهد بفروشمش و تا جایی که ممکن است، سعی می کنم نیازم را از طریق دیگری تامین کنم.

باشگاه مشتریان بانک تجارت چطور ارزیابی می کنید؟

ارتباط و جلب اعتماد مشتریان، در دسترس بودن خدمات بانک ، چه شعبه و چه الکترونیکی و برگزاری قرعه کشی صادقانه با توجه به کلاهبرداری هایی که در این حوزه در کشور برخی مواقع روی میدهد، از امتیازات ارزشمند بانک تجارت و باشگاه این بانک است و آن ها می تواند با یک اطلاع رسانی موثر از پاداش های خوبی که در باشگاه برای مشتریان در نظر گرفته شده، مشتریان بیشتری را جذب کند.

حرف آخر؟

تشکر ویژه از کارکنان بانک تجارت بابت تلاش بی وقفه و ارائه خدمات به مشتریان و تقدیر ویژه از پرسنل باشگاه مشتریان این بانک برای برگزاری مراسم به آن زیبایی که مصادف بود با تولد همسرم و سوپرایز بزرگی برای من و خانواده ام در این روز عزیز بود و وظیفه خود می دانم با تبلیغ مناسب بانک تجارت، دینم را به این بانک ادا کنم.