۰ نفر

افزایش تعامل بانک توسعه تعاون و اتحادیه مصرف فرهنگیان ایران

۱۱ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۳۷
کد خبر: 326084
 افزایش تعامل بانک توسعه تعاون و اتحادیه مصرف فرهنگیان ایران

به‌منظور افزایش تعامل و گسترش ارائه خدمات بانک توسعه تعاون به جامعه فرهنگیان کشور، نشست مشترکی با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره ومدیران ستادی بانک و اعضا هیئت‌مدیره اتحادیه مصرف فرهنگیان ایران برگزار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، حجت‌الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در این جلسه ضمن تأکید بر ارزش ویژه فرهنگیان به‌عنوان قشری زحمتکش و فرهیخته، ارائه خدمات به این عزیزان را ازجمله ارزش‌های موردتوجه بانک توسعه تعاون دانست و در این رابطه افزود: این بانک از تمام توان و ظرفیت‌های خود در راستای ارائه بهترین خدمات و در بالاترین سطح به این جامعه استفاده خواهد کرد.

مهدیان افزود: بانک توسعه تعاون به‌عنوان تنها بانک تخصصی بخش تعاون 70 درصد پرتفوی تسهیلاتی خود را به اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی اختصاص می‌دهد و اتحادیه مصرف فرهنگیان با دارا بودن 650 تعاونی، در سراسر کشور ازجمله مشتریان خوب بانک به شمارمی آید که انشا الله با ایجاد بسترهای مناسب بتوان این تعاملات را افزایش داد.

وی بابیان اینکه بانک توسعه تعاون یک بانک توسعه‌ای به شمارمی آید و نیاز به حمایت بیشتر دولت در راستای توسعه بخش را دارد در این خصوص خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دنبال افزایش سرمایه بانک هستیم تا بتوانیم وظایف حمایتی و توسعه‌ای بانک را باقدرت دنبال نماییم، اما حمایت و پشتیبانی از فعالیت تعاونی‌ها و خصوصاً تعاونی‌های فرهنگیان سراسر کشور می‌تواند در ارائه خدمات بهتر، بانک توسعه تعاون را یاری نماید.

مهدیان با اشاره به کیفیت بالای زیرساخت‌های شبکه‌ای بانک توسعه تعاون در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک در ادامه افزود: این بانک در حال حاضر یکی از پیشرفته‌ترین زیرساخت‌های شبکه‌ای را در سیستم بانکداری کشور دارا می‌باشد که از این ظرفیت می‌توان در فعال‌سازی یک زنجیره خدمت به مشتریان جهت امکان خرید کالای قسطی از طریق این ارتباط بر خط بین سامانه بانکی و سامانه فروش کالای اعتباری استفاده نمود.

در ادامه جلسه مدیرعامل اتحادیه مصرف فرهنگیان نیز بانک توسعه تعاون را بانک حامی همیشگی تعاونی‌ها دانست و بر همکاری‌های دوجانبه، مستمر و فراگیر تأکید نمود.

شایان‌ذکر است جهت پیگیری فعالیت‌های مشترک مقرر شد کارگروهی از مدیران ارشد دو سازمان تشکیل گردد تا موارد مطرح‌شده اجرایی شود.