۰ نفر

به میزبانی بانک قرض الحسنه مهرایران؛

برگزاری هفدهمین نشست شورای اطلاع رسانی روابط عمومی های وزارت امور اقتصادی و دارایی

۸ شهریور ۱۳۹۷، ۹:۳۴
کد خبر: 296842
برگزاری هفدهمین نشست شورای اطلاع رسانی روابط عمومی های وزارت امور اقتصادی و دارایی

هفدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی روابط عمومی های وزارت امور اقتصادی و دارایی به میزبانی بانک قرض الحسنه مهرایران برگزار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، این دوره از جلسات با حضور سید مالک حسینی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی و مسئولین روابط عمومی بانک ها، بیمه ها و سازمان های تابعه وزارت مذکور در سالن اجتماعات بانک قرض الحسنه مهرایران برگزار شد.

نقش بسزای روابط عمومی ها در شفاف سازی اطلاعات مالی و تنویر افکار عمومی

در این جلسه، دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران به عنوان میزبان این نشست هم اندیشی ضمن خیر مقدم با حاضرین بیان داشت: مشکلات اقتصادی اخیر هجمه و فشار زیادی را بر وزارت امور اقتصادی و بانک مرکزی و به تبع آن بانک ها و شرکت های تابعه وارد نموده است و در این عرصه حساس روابط عمومی ها نقش بسزایی در شفاف سازی و تنویر افکار عمومی ایفا می کنند.

وی با اشاره به ابزارها و امکانات تبلیغاتی روابط عمومی ها در بنگاه های اقتصادی خاطرنشان کرد: روابط عمومی های بانک ها و زیرمجموعه های اقتصادی از تجهیزات مناسب و مطلوبی برای اطلاع رسانی صحیح برخوردار هستند و با توجه به برجستگی های آنان در ابعاد فنی، علمی و تخصصی می توانند در این حوزه تاثیرگذار باشند.

مرتضی اکبری در رابطه با ایجاد فضای بی اعتمادی نسبت به وضعیت اقتصادی کشور بیان داشت: اعتماد سازی بین مردم، رسالت امروز روابط عمومی هاست و برگزاری نشست های هم اندیشی و اتخاذ راهکارها و هماهنگی های لازم برای کاهش فشار اقتصادی بر روی بنگاه ها و جامعه، به برون رفت از مشکلات موجود کمک می کند.

نقش موثر بانک قرض الحسنه مهرایران در کاهش فشار مالی بر روی آحاد جامعه

در ادامه، سید مالک حسینی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اقدامات موثر بانک قرض الحسنه مهرایران در بهبود معیشت مردم بیان داشت: میزان رشد منابع و زحماتی که در بانک قرض الحسنه مهرایران کشیده شده است زبان زد است و به عنوان یک سرمایه بزرگ برای کمک به نیازمندان واقعی جامعه تلقی می شود.

وی افزود: امروز در شرایطی هستیم که باید در کنار هم باشیم و با همدلی و مودت به یکدیگر کمک کنیم تا با سرعت بیشتری به حل مشکلات اقتصادی بپردازیم.

سید مالک حسینی، در خصوص نقش موثر بانک قرض الحسنه مهرایران در کاهش فشار مالی بر روی آحاد جامعه تصریح کرد: وام های خرد با ماهیت قرض الحسنه می تواند در برهه ای بخشی از مشکلات اقتصادی مردم را مرتفع کند و این بانک با اقدامات و گامهای شایسته و مطلوب خود در این راستا کارنامه قابل قبولی را ارائه داده است.

در ادامه، تبادل اطلاعات و اخبار و ارائه گزارش اعضاء در خصوص اجرای برنامه های هفته دولت از محورهایی بود که در دستور کار جلسه قرار گرفت.