۰ نفر

سودتان را یک روزه دریافت کنید!

۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۰۹
کد خبر: 288441
سودتان را یک روزه دریافت کنید!

سپرده سودمند بانک آینده، یک موقعیت متفاوت و سودمند برای سرمایه‌گذاری بلندمدت بانکی با انتظار دریافت سود در اولین فرصت است.

به گزارش اقتصادآنلاین، سرمایه‌گذاری همیشه با ریسک همراه است. ریسکی که ممکن است سود و حتی اصل سرمایه را به خطر بیندازد یا به ثمر رسیدن سود را با تاخیر مواجه کند. سپرده‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت بانک‌ها راه حلی مطمئن به ویژه برای کسانی است که دانش کافی برای ورود به بازارهای مالی و سرمایه‌ای مانند بورس را ندارند و از طرفی، توان یا شرایط استفاده از فرصت‌های بازارهای سنتی مانند طلا، مسکن یا ظرفیت اجرایی برای سرمایهگذاری درکسب و کار شخصی را ندارند. در این شیوه، بانک در سررسیدهای ماهانه، بر مبنای نرخ ابلاغ شده بانک مرکزی، به مشتری سود علیالحساب پرداخت میکند. به تعبیری، مشتری باید یکسال به انتظار به ثمر رسیدن سرمایهاش در بانک بماند.

سپرده سودمند بانک آینده، یک موقعیت متفاوت و سودمند برای سرمایه‌گذاری بلندمدت بانکی با انتظار دریافت سود در اولین فرصت است.  سپرده ای که در آن سود علی‌الحساب دوره یک‌ساله، به‌صورت یکجا و در ابتدای سرمایه‌گذاری محاسبه و پرداخت می‌شود. بانک آینده به عنوان مبتکر این نوع از حساب های سپرده سرمایه‌گذاری، حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری برای افتتاح این سپرده زود بازده را  100 میلیون ریال در نظر گرفته است. ضمن اینکه با توجه به یکجا پرداخت شدن سود سپرده در روز اول افتتاح حساب، این امکان وجود دارد که مشتری درصورت تمایل، سود دریافتی خود را مجددا در حساب سپرده ای دیگری سرمایه‌گذاری کند. به تعبیری، سودمند، به شما این امکان را می‌د‌هد که حتی برای سود علی‌الحساب سرمایه‌گذاری یک‌ساله در بانک، برنامهریزی جداگانهای داشته باشید.

سودمندی این سپرده نوآورانه بانک آینده، تنها به دریافت زودهنگام سود سرمایه‌گذاری ختم نمی شود. بلکه مشتری به عنوان یک سرمایه گذار، در بانک اعتبار و امتیاز ویژه‌ای کسب خواهد کرد و بانک، متناسب با میزان سرمایهاش، به او تسهیلات پرداخت می‌کند. تسهیلاتی که ارتباطی با بهره‌مندی از سود علی‌الحساب سپرده سرمایه‌گذاری ندارد و او میتواند علاوه بر استفاده از مزیت های مالی سپره‌گذاری، از امتیاز تسهیلات بانک آینده هم برخوردار شود.

تجربه ارائه این محصول بانکی در بانک آینده، نشان از استقبال مشتریان از تعامل سازنده با بانک دارد. آمار نشان می دهد که بخشی از جامعه که در اوج دوران کار و تلاش و کسب و کار هستند، از این ایده سرمایهگذاری که همزمان با حفظ سرمایه و ارائه سود زودهنگام آن، امکان دریافت تسهیلات برای رونق کسب و کار و زندگی را هم فراهم میکند، استقبال کرده اند.

بانکداری آینده، به ایده های جدید و مبتنی بر نیازهای روز نیاز دارد؛ ایده هایی که برای همه سودمند باشد. با این نگاه که آینده برای همه است و ما باید برای هم و با هم برای رسیدن به آن تلاش کنیم و برنامه بریزیم.

برای اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.