۰ نفر

به همت موسسه اعتباری نور، جشن ازدواج سیصد زوج هرمزگانی برگزار شد

۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۵:۰۸
کد خبر: 254295
به همت موسسه اعتباری نور، جشن ازدواج سیصد زوج هرمزگانی برگزار شد

به همت موسسه اعتباری نور سرپرستی استان هرمزگان، سیصد زوج هرمزگانی مراسم ازدواج خود را برگزار کردند و به خانه بخت روانه شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در این جشن بزرگ آیت‌الله‌ نعیم آبادی نماینده محترم ولی فقیه در هرمزگان ، حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه محترم موقت تهران، فریدون همتی استاندار محترم هرمزگان ، جناب آقای عاشوری نماینده محترم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ، دکتر محمد نبی رضائی رئیس هـیئت امنای موسسه اعتباری نور ، حشمت‌الله نظری مدیرعامل موسسه نور و جمعی از مسؤولان محترم استانی و شهر بندرعباس حضور داشتند .

مراسم با قرائت قران کریم توسط دکتر حاج جواد فروغی قاری و مفسر بین المللی قران کریم آغاز گردید.

 بعد از نواختن سرود جمهـوری اسلامی ایران، سخنران اول این مراسم آیت الله نعیم آبادی نماینده محترم ولی فقیه در استان بودند.

ایشان در این مراسم گفتند: کاری که موسسه اعتباری نور انجام داده است باید به یک الگو برای صنایع، بانک‌ها، موسسات و دیگر بنگاه‌های اقتصادی تبدیل شود.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود استان هرمزگان که دارای صنایع و مراکز مهم تجاری است در انجام این کارها اهتمام از خود نشان دهند.

امام جمعه بندرعباس خطاب به زوج‌های جوان اظهارداشت: اگر شما زوج‌ها بتوانید فلسفه‌ ازدواج را در زندگی پیاده کنید قطعا زندگی خوبی خواهید داشت و آن فلسفه‌، آرامش است.

نماینده ولی فقیه خاطرنشان کردند: منزل باید کانون آرامش با خمیرمایه مودت و رحمت باشد زیرا پول خوشبختی نمی‌آورد بلکه این عواطف است که خوشبختی با خود می‌آورد.

وی در پایان تصریح کرد: نگذارید مشکلات، زندگی شما را خراب کند و سعی کنید در زندگی با هم سازگار باشید تا زندگی شیرینی داشته باشید.

لازم به ذکر است که از سوی نماینده محترم ولی فقیه استان، ایت الله نعیم آبادی یک جلد کلام الله مجید به زوجین اهـداء گردید.

سخنران دوم مراسم حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی امام جمعه موقت تهران بودند.

 ایشان بیان داشتند: خانم‌ها اگر در منزل به وظیفه خود به خوبی عمل کنند قطعا زندگی آنها بسیار خوب خواهد بود زیرا آنها این توانایی را دارند که ضعف‌های همسر خود را پوشش دهند.

وی ادامه داد: خانم، مدیر خانه است و می‌تواند منزل خود را به مدرسه عشق، محبت و دینداری تبدیل کرده و با این کار قلب همسر خود را بدست آورد.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: آقایان نیز در مدیریت خانواده به مسؤولیت‌های خود به خوبی عمل کنند که در این راه نقش خانم‌ها بسیار مهم و اثرگذار خواهد بود چرا که اگر خانم‌ها به همسر خود کمک کنند، آنها در هر مسؤولیتی که باشند آنرا به خوبی انجام می‌دهند.

ابوترابی در پایان عنوان کرد: هیچگاه با زبان یا رفتار همسر خود را ناراحت نکنید و به او آرامش داده و تکیه‌گاه شایسته‌ای برای او باشید تا خدا نیز برکاتش را به شما نازل کند.

سخنران سوم مراسم، مدیرعامل موسسه اعتباری نور بودند. حشمت الله نظری در این مراسم بیان داشتند، موسسه اعتباری نور طبق مسؤولیت اجتماعی که برعهده دارد این مراسم را برگزار کرده است و بانک‌ها در کشورهای دیگر مسؤولیت اجتماعی خود را بصورت شفاف انجام می‌دهند که این امر نیز در کشور ما باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل موسسه اعتباری نور تصریح کرد: زمانی که پیشنهاد انجام این کار در هیات مدیره مطرح شد همه اعضاء از آن استقبال کردند و باعث شد این جشن برگزار شود.

سخنران چهارم  و پایانی مراسم دکتر محمد نبی رضائی رئیس هـیئت امنای موسسه اعتباری نور بودند.

ایشان ضمن تبریک به همه زوج هـای جوان و ارزوی سرافرازی برای اینده انها عنوان کردند: این عمل و رفتار موسسه ی ما یک فرمان است از رهـبر معظم ما زیرا بهترین هـا را باید برای جوانان بخواهـیم و این هـمان ازدواج زیبا است و قطعاً حرکت بعدی ما تامین شغل خواهد بود.

ما دوست داریم که جوان هـای ما شاداب و سرزنده باشد و به همین خاطر حضور مسئولان موسسه اعتباری نور در اینجا بیانگر این ادعاست.

دکترمحمد نبی رضائی از همه مسئولان استان هرمزگان: نماینده محترم ولی فقیه، امام جمعه محترم موقت تهران حجت الاسلام ابوترابی، استاندار محترم هرمزگان، شهردار محترم بندرعباس و مسئولان نظامی و انتظامی که به حق موسسه اعتباری نور را برای تحقق این برنامه ارزشمند یاری کردند تشکر کردند.

ایشان در پایان مراسم با اهـداء سفر زیارتی بارگاه ملکوتی امام علی بن موسی الرضا(ع) به زوج هـای مراسم از خداوند متعال خواستار سربلندی نظام مقدس جمهـوری اسلامی ایران، طول عمر باعزت مقام معظم رهبری و همه خدمت گزاران به نظام مقدس جمهـوری ایران شدند.

28

29

30

31

32

33

34