۰ نفر

هم زمان با فرارسیدن سی و نهمین سالروز جشن‌های دهه مبارک فجر؛

مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران با آرمان‌های امام راحل(ره) تجدید بیعت کردند

۱۶ بهمن ۱۳۹۶، ۲۲:۵۴
کد خبر: 250238
 مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران با آرمان‌های امام راحل(ره) تجدید بیعت کردند

مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران در آستانه فرا رسیدن ٢٢ بهمن و سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب و ایام الله دهه مبارک فجر، با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با آرمان های بلند ایشان و شهدا تجدید میثاق کرده و بر پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) تاکید کردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان، مشاوران، مدیران امور، روسای ادارات و شعب مناطق تهران و کارکنان بخش های مختلف صف و ستاد روز دوشنبه با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و با اهدای تاج گل و قرائت فاتحه ضمن تجدید میثاق با آرمان های ایشان، یاد و خاطره شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، شهدای حرم و شهدای عرصه های مختلف پایداری انقلاب اسلامی را گرامی داشته و بر ادامه راه شهدا در پاسداری از انقلاب و عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) تاکید کرد.

در این مراسم دکتر حجت اله صیدی مدیرعامل بانک صادرات ایران ضمن قرائت فاتحه و ادای نماز زیارت بر مرقد مطهر امام خمینی(ره) در پاسخ به این پرسش که به عنوان یک مدیر تا چه اندازه ارزش های مورد توجه ایشان را مد نظر قرار داده اید؟ گفت: بنده معتقدم که امروز نیاز داریم که بیش از هر زمان دیگری با آرمان های امام راحل(ره) بیعت کنیم. تلاشمان این است که پیرو راه ایشان باشیم و ضمن حفاظت از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که ایشان برای مردم ما هدیه آورده و باعث عزت همه ایرانیان شده اند، بکوشیم تا پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را سرافراز نگاه داریم.

وی در ادامه در خصوص ویژه گی های حضرت امام خمینی(ره) گفت: شمار زیادی از خصایص حضرت امام(ره) را می توان الگو قرار داد و از آن پیروی کرد اما شاخص ترین  چیزی که من همیشه در چهره نورانی و رفتارهای حضرت امام خمینی(ره) دیده ام اخلاص ایشان بوده و اینکه کارها را برای خدا انجام می دادند . همچنین شجاعت ایشان واقعاً مثال زدنی و بی نظیر بود. ایشان در عین شجاعت و عمل گرایی آرامش و اعتقادی وصف ناپذیر داشتند که همیشه الگو بود و ما شاگردان کوچک ایشان هستیم.

 مدیر عامل بانک صادرات ایران در ادامه افزود: توصیف ایشان در یک جمله کار خیلی سختی است اما باید گفت ایشان روح اله، بنده صالح خدا، الگو و حماسه ماندگار قرن معاصر بود.

دکتر حجت اله صیدی در ادامه با حضور و قرائت فاتحه  بر مزار مرحوم مهندس محمد علی مفرح بنیانگذار بانک صادرات ایران، اظهار کرد: خداوند توفیق دهد تا بتوانیم یادگارش را که بانک بزرگ و مردمی صادرات ایران است، توسعه داده و بهتر از آنچه که تحویل گرفته ایم، به نسل های بعدی تحویل دهیم.