۰ نفر

نشست مدیرعامل بانک ملت و رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان

۱۵ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۱۳
کد خبر: 242546
نشست مدیرعامل بانک ملت و رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان

مدیرعامل بانک ملت در دیدار با رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، آمادگی این بانک را برای حمایت از برنامه های این ستاد اعلام کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، دکتر محمد بیگدلی در این جلسه که بهمن اسکندری معاون مدیرعامل، مسعود نصر اصفهانی مدیر امور بانکداری شرکتی و محمدرضا جنگجو رییس اداره کل بانکداری شرکتی نیز حضور داشتند، اظهار داشت: حمایت از دانشجویان برای اعزام به عمره و عتبات عالیات، اقدام معنوی و ارزشمند و توفیقی الهی است که نصیب بانک ملت شده است.

وی با اشاره به شروع همکاری بانک ملت و سازمان حج و زیارت در سال ۸۷ گفت: این بانک با رویکردی جدید همکاری با سازمان حج و زیارت را کلید زد که خوشبختانه مورد استقبال مدیران این سازمان قرار گرفت و به تبع آن، تعاملات فی ما بین افزایش یافت.
دکتر بیگدلی با تاکید بر این نکته که بانک ملت کارهای بزرگی در راستای رونق اقتصادی و تولید و ایجاد اشتغال در کشور انجام داده است، افزود: همکاری و تعامل با سازمان حج و زیارت، یک اقدام معنوی و فرهنگی و متفاوت از سایر فعالیت ها است و کاری ماندگار محسوب می شود.
وی حمایت از اعزام دانشجویان به عمره و عتبات عالیات را اقدامی معنوی در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی بانک ملت عنوان کرد و یادآور شد: این کار بی تردید، ذخیره آخرت برای دست اندرکاران این بانک خواهد بود.
مدیرعامل بانک ملت خطاب به مسوولان ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد: ما در بانک ملت در حد توان در کنار شما خواهیم بود تا در این مسیر، پررونق تر از گذشته حرکت کنیم.
محمدرضا فقیهی، رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نیز با اشاره به این نکته که بانک ملت در بین تعداد زیاد بانک های کشور، توفیق خدمت به دانشجویان زائر بیت الله الحرام و عتبات عالیات را کسب کرده است، اظهار داشت: بی تردید این موهبتی بزرگ است و کارکنان و مدیران بانک ملت در ثواب تک تک اقدامات انجام شده، شریک خواهند بود.
وی تعامل کارکنان بانک ملت را با دانشجویان، ستودنی خواند و ادامه داد: بی شک کارکنان این بانک، لیاقت و توفیق انجام این کار بزرگ یعنی تسهیل در اعزام دانشجویان به عمره و عتبات عالیات را داشته اند.
فقیهی با تاکید بر این نکته که بدون حمایت ها و مساعدت های بانک ملت، دانشجویان قادر نبودند به راحتی به اماکن مقدسه مشرف شوند، تصریح کرد: انجام کارهای بزرگ نیازمند وجود انسان های بزرگ است و کارکنان بانک ملت با توانمندی، از عهده این مهم به خوبی برآمدند.
بهمن اسکندری، معاون مدیرعامل بانک ملت در امور بانکداری شرکتی و تجاری هم در سخنانی گزارشی از عملکرد این بانک در تعامل با سازمان حج و زیارت ارائه کرد و گفت: این همکاری در سه بخش عمره مفرده، عتبات عالیات و عمره مفرده دانشگاهیان و دانش آموزان انجام شده و بانک ملت در این راستا، سامانه های مختلفی را برای سازمان حج و زیارت، راه اندازی کرده است.
وی با بیان این نکته که بانک ملت از سال ۸۷ تاکنون ۱۱۲ هزار فقره تسهیلات برای تسهیل اعزام زائران به عمره و عتبات ارائه کرده است، گفت: در سال گذشته ۲۵ هزار نفر از دانشجویان با تسهیلات قرض الحسنه ۱۰ تا ۱۵ میلیون ریالی این بانک به عتبات عالیات اعزام شدند و در سال جاری هم ۲۰ هزار نفر دیگر تا پایان سال مشرف خواهند شد.
به گفته وی، بانک ملت به صورت راهبردی در کنار سازمان حج و زیارت و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان قرار دارد و این همکاری را وظیفه و مسوولیت اجتماعی خود می داند.