۰ نفر

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران:

توسعه بانکداری الکترونیک مانع از هدر رفت سرمایه‌های کشور می‌شود

۲۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۱
کد خبر: 237982
توسعه بانکداری الکترونیک مانع از هدر رفت سرمایه‌های کشور می‌شود

تلیکانی، عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: بانک داری الکترونیک، با فراهم نمودن امکان ارائه خدمات از راه دور به مشتریان، موجبات صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ آنان را فراهم کرده و مانع از هدر رفتن سرمایه‌های کشور از این طریق، می‌ شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، حسن تلیکانی با اشاره به ویژگی های بانکداری مدرن بیان داشت: امروزه بانکداری الکترونیک نه به عنوان یک مزیت رقابتی، بلکه به عنوان امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر برای بانک‌ها است که با استفاده از ویژگی‌هایی چون ایجاد یکپارچگی، وحدت نگرش به مشتری، پردازش بدون واسطه و ... هزینه‌های بانک و مشتریان را به شکل چشمگیری کاهش می دهد.

وی افزود: در عصر ارتباطات چنانچه برای توسعه و رشد مقوله بانکداری الکترونیک تلاش نکنیم، مطمئناً از این حوزه عقب خواهیم ماند.

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران ادامه داد: در ۸ ماهه گذشته سال جاری منابع بانک نسبت به پایان سال گذشته نزدیک به ۵۰ درصد رشد داشته است و باید تلاش کنیم تا در تمامی زمینه ها رشد متوازن داشته باشیم.

وی با اشاره به پیشرفت های حاصله در عرصه های مختلف بانکداری اظهارداشت: بانک قرض الحسنه مهرایران به سرعت در حال بزرگ شدن است و نرخ رشد سپرده ها و منابع بانک حاکی از این امر است.

تلیکانی تصریح کرد: شاخص های خدمات بانک نسبت به خیلی از بانک ها وضعیت مطلوبی دارد و از نظر قدرمطلق نرخ رشد نیز در میان رتبه هاب برتر بانک ها قرار داریم.