۰ نفر

حضور حمایتی نمایندگان مدیر عامل بانک صادرات در مناطق زلزله‌زده غرب کشور

۲۷ آبان ۱۳۹۶، ۲۱:۱۸
کد خبر: 232382
حضور حمایتی نمایندگان مدیر عامل بانک صادرات در مناطق زلزله‌زده غرب کشور

​مدیران ارشد بانک صادرات ایران به نمایندگی از سیاوش زراعتی مدیر عامل این بانک، ضمن بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، از نزدیک در جریان مشکلات و کمبودهای موجود قرار گرفته و بر تداوم حمایت های نقدی و غیرنقدی از آسیب دیدگان این حادثه تلخ تاکید کردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، حسن فراهانی، مشاور مدیر عامل و مدیر امور حراست و حفاظت و علی حاجی پور، معاون شعب و بازاریابی بانک و بهزاد قهرمانی مدیر شعب استان کرمانشاه، در بازدیدهای مستقل و هماهنگ از شهرستان های سرپل ذهاب، کرند غرب، قصر شیرین و سایر مناطق زلزله زده استان، ضمن تسلیت به بازماندگان و دلجویی از مصدومین این سانحه ناگوار، اقدامات لازم برای حمایت های مالی این بانک از آسیب دیدگان زلزله اخیر را در دستور کار قرار دادند. در این دیدار همچنین همدردی کارکنان بانک صادرات ایران در تهیه اقلام غیر نقدی مختلف مورد اشاره قرار گرفت و هماهنگی های لازم برای توزیع اقلام ارسالی از جمله پتو، لباس، وسایل گرمایشی و غذای گرم در مناطق و روستا های دور افتاده شهر های آسیب دیده استان بعمل آمد.

 شایان ذکر است، به دلیل برودت هوا در مناطق آسیب دیده از زلزله اخیر، کارکنان بانک صادرات ایران در استان قزوین نیز در بدو امر نسبت به ارسال سریع کمک های غیر نقدی و اقلام ضروری در میان مردم آسیب دیده در سطح شهرستان های  مذکور و ٢٠ روستای دور افتاده غرب استان کرمانشاه اقدام کردند.

گفتنی است، این بانک تا روز شنبه مورخ ٢٧ آبان ماه ٩٦ مبلغ ٣٨ میلیارد ریال از محل صرفه جویی در هزینه های تبلیغات​​ی ، تخصیص مزایای یک روز مرخصی کارکنان و شرکت های تابعه و حمایت های نقدی هموطنان، برای کمک به مردم شریف این منطقه در نظر گرفته است.

در ادامه این همدلی ها، بانک صادرات ایران با ارسال ٨ دستگاه خودپرداز از مدیریت شعب استان های کرمانشاه، خوزستان، مرکزی و لرستان به مردم آسیب دیده یاری رساند و به سرعت بیش از ٥ هزار دستگاه خودپرداز این بانک در سراسر کشور با ارائه امکان ویژه، آماده دریافت و انتقال سریع وجوه اعطایی مردم به هموطنان رنج کشیده از زلزله شد.