۰ نفر

مدیرعامل بانک شهر: تبدیل ارز برای زائران حسینی بدون کارمزد است

۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۱
کد خبر: 222212
مدیرعامل بانک شهر: تبدیل ارز برای زائران حسینی بدون کارمزد است

مدیرعامل بانک شهر گفت: در پی فرا رسیدن ماه محرم و عزیمت تعداد قابل توجهی از هموطنان به کشور عراق برای زیارت سرور و سالار شهیدان ،خدمات بانک شهر به گونه ای طراحی و ارایه خواهد شد تا تبدیل ارز زائران بدون کارمزد صورت پذیرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، حسین محمد پورزرندی تاکید کرد: بانک شهر امسال نیز به عنوان سومین سال، حضوری پررنگ در مرزهای کشور عراق و مسیرهای تردد زائران حسینی خواهد داشت تا بتواند خدمات مورد نیاز شهروندان در حوزه بانکی ، خصوصا تبدیل ارز زائران را مهیا کند.

وی در همین راستا از راه اندازی پیشخوان های شهرنت سیار این بانک از ابتدای آبان ماه در مرزهای کشور خبر داد و افزود: با تمهیداتی که صورت پذیرفته است، به نظر می رسد که هیچ جای نگرانی برای زائران در تبدیل ارز خود از ریال به دینار عراقی و دینار به ریال وجود نخواهد داشت.

مدیرعامل بانک شهر در ادامه گفت : از تمام ظرفیت ها و توان خود برای دریافت ارایه خدمات بانکی در کشور عراق نیز استفاده خواهیم کرد و امبدواریم در آینده نزدیک دریافت مجوز ارایه خدمات بانکی از قبیل نقل و انتقالات پولی، تبدیل ارز و .. در کشور عراق و به ویژه شهر کربلا در ایام اربعین صورت گیرد.