۰ نفر

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری:

خدمات بانک صادرات در راستای محرومیت زدایی ارزنده است

۱۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۶:۴۰
کد خبر: 216670
خدمات بانک صادرات در راستای محرومیت زدایی ارزنده است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانکها بازوی توانمند در رونق کسب وکار و بهبود فضای اقتصادی کشور هستند و می توانند با توجه به اهداف اقتصاد مقاومتی نقش بی بدیلی در توسعه و پیشرفت نظام اقتصادی داشته باشند، از خدمات بانک صادرات ایران در استان چهارمحال و بختیاری قدردانی کرد.

محمد خالدی سردشتی در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: بانک صادرات در ماه های اخیر در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی  با تخصیص 626 میلیارد ریال تسهیلات به بخش های تولیدی و ایجاد اشتغال پایدار، در جهت محرومیت زدایی در استان چهارمحال و بختیاری اقدامات ارزنده ای انجام داده که قابل تحسین و تقدیر است و بنده به عنوان نماینده مردم این استان از مدیران زحمتکش و پر تلاش بانک صادرات قدردانی و تشکر می کنم .

وی افزود: اگر بانکها با توجه به رسالتی که در حمایت از بخش تولید و اشتغال دارند، بتوانند به خوبی از عهده انجام آن برآیند، شاهد اتفاقات و رویدادهای بسیار خوبی درزمینه توسعه اشتغال و رونق تولید خواهیم بود. وی گفت : برای اقداماتی که بانکها انجام می دهند، باید مبنای مقایسه ای وجود داشته باشد تا از بانکهایی که رسالت خود را به خوبی انجام داده و توانسته اند اقدامات ارزنده ای در جهت رشد و ترقی اقتصاد و کم رنگ ترکردن مشکلات جامعه انجام دهند، تقدیر شود.

خالدی سردشتی با یادآوری اینکه تسهیلات 626 میلیارد ریالی بانک صادرات ایران طی ماه های اخیر در بخش های محروم و کمتر برخوردار استان چهار محال و بختیاری بستر ساز اقدامات ارزنده در جهت رفع محرومیت مردم این منطقه بوده، افزود: قدردانی انگیزه ای در سایر بانکها و موسسات ایجاد می کند که باعث می شود همگی به کمک تولید بیایند و با به حرکت درآوردن چرخه تولید،اقتصادشکوفا و پر رونقی داشته باشیم.

وی در پایان از بانکها خواست تا با حضور فعالانه و مولد خود و فراهم سازی روش های نوین تامین مالی در رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال گام های بلند تری در چهار محال و بختیاری بردارند.