۰ نفر

تاکید مدیران ارشد بانک قرض الحسنه مهر ایران به اهتمام در امور مشتریان

۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۲۹
کد خبر: 213845
تاکید مدیران ارشد بانک قرض الحسنه مهر ایران به اهتمام در امور مشتریان

توکلی و تلیکانی اعضای هیات مدیره و نجدی مدیرامور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران در سفری یک روزه، ضمن بازدید از دوایر ستادی و شعب استان لرستان بر تلاش همکاران برای ارائه خدمات شایسته و جلب رضایت مشتریان تاکید نمودند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در این بازدیدها، توکلی، ضمن بررسی عملکرد شعب استان در مقطع ۵ ماهه ابتدایی سال جاری، دستیابی به اهداف ترسیمی کلان را مستلزم شناسایی و فعلیت بخشی به ظرفیت های جدید کاری عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع بازاریابی به منظور جذب سهم بیشتری از بازارهای هدف خاطر نشان کرد: صداقت، احترام به مشتری و ارباب رجوع، شناسایی صحیح جامعه هدف و تحلیل منطقی رفتار مشتریان، نقش بسزایی در پیشبرد امور و تحقق برنامه ها و سیاست های اعتباری دارند.

در ادامه تلیکانی نیز با اشاره به اهمیت همدلی و وفاق بین مدیران و کارکنان در جهت دستیابی به اهداف سازمانی، نگاه مدیرعامل و دیگر اعضای هیات مدیره به همکاران جوان بانک را ارزنده و ویژه توصیف نمود و تقویت روز افزون این تعامل دوسویه بین مدیران ارشد و بدنه پرسنلی بانک را خواستار شد.

رعایت اصول مشتری مداری و احترام به ارباب رجوع، بهینه سازی و تقویت ارتباط رودررو با مشتریان، جذب منابع قرض الحسنه و اهتمام در افتتاح حساب جاری، تلاش بیشتر برای معرفی خدمات نوین بانکی و محصولات جدید بانکداری الکترونیک از دیگر محورهایی بود که در این بازدید ها مورد تاکید مدیران ارشد بانک قرار گرفت.