۰ نفر

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران:

دستاورد‌های بانک قرض الحسنه مهرایران حاصل تلاش، تدبیر، انگیزه و تجربه مدیران و کارکنان است

۱۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۳۴
کد خبر: 210327
دستاورد‌های بانک قرض الحسنه مهرایران حاصل تلاش، تدبیر، انگیزه و تجربه مدیران و کارکنان است

جلسه هم اندیشی روسای شعب و دوایر ستادی استان گلستان با حضور مرتضی اکبری مدیرعامل، محسن پدرام رییس هیات مدیره و عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران برگزار شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مرتضی اکبری مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در جلسه هم اندیشی روسای شعب و دوایر ستادی استان گلستان بیان داشت: خدا را شاکریم که مجموعه بانک قرض الحسنه مهر ایران را مدیران و کارکنانی جوان و با انگیزه تشکیل داده است. همکارانی که با تلفیق تجربه و نیروی جوانی توانسته اند خدمات این بانک را به نیازمندان واقعی جامعه ارائه دهند.

وی افزود: دستاورد های این بانک حاصل تلاش، تدبیر، انگیزه و تجربه مدیران و کارکنان شایسته آن می باشد و امیدواریم روز به روز شاهد رشد و شکوفایی بیشتر و بهتر استان گلستان نیز باشیم.

در ادامه، محسن پدرام رئیس هیات مدیره نیز، از زحمات کلیه پرسنل به ویژه تقوی مدیرشعب و قائمی معاون شعب استان گلستان قدردانی نمود و اظهار داشت: همکاران این استان در سال گذشته با تلاش خود، آمار عملکرد قابل قبول و شایسته ای را ارائه دادند که جا دارد از تمامی شعب این استان و کارکنان صف و ستاد نیز تشکر و تقدیر کرد.

رئیس هیات مدیره بانک ضمن تأکید بر مقوله ازدواج جوانان افزود: امسال نیز همانند سال گذشته پرداخت تسهیلات ازدواج از اولویت های دولت و بانک مرکزی است و با توجه به توقع از خدمات قرض الحسنه بانک و همچنین طرح ضربتی وام ازدواج، همکاران ما باید بیش از پیش در این امر اهتمام داشته باشند.

امامی عضو هیأت مدیره ناظر بر استان، نیز به تشریح بخشی از اقدامات مثبت مدیریت شعب گلستان در سال گذشته پرداخت و برنامه های آتی استان را افزایش توان بانک در ارائه خدمات بیشتر و مطلوب تر عنوان نمود.

وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران نماد بانکداری اسلامی در کشور است که فقط در راستای سنت ارزشمند قرض الحسنه مبادرت به پرداخت تسهیلات می نماید، زیرا به نظر می رسد تنها راه اصلاح اقتصاد کشور حرکت به سمت بانکداری اسلامی و قرض الحسنه است.

وی همچنین، نقش کارکنان در رضایتمندی مشتریان را بسیار تأثیرگذار دانست و تأکید کرد: وجود نیروی انسانی متخصص و با انگیزه می تواند کمک شایانی به حرکت موثر و شایسته بانک نماید، بنابراین نیروی انسانی به عنوان یکی از مهمترین سرمایه های بانک همانند پل ارتباطی موثر میان سازمان و مشتریان هستند که باید توجه ویژه ای به این عزیزان نمود.

امامی افزود: تامین منابع مالی پایدار به منظور تخصیص و اعطای بهینه تسهیلات به نیازمندان جامعه اهتمام ویژه همکاران را می طلبد و پرسنل در این راه نباید از هیچ تلاش و کوششی دریغ کنند.

در این جلسه، تقوی مدیر شعب استان گلستان نیز ضمن عرض خیر مقدم به مدیران ارشد بانک و تبریک به مناسبت ولادت با سعادت امام رضا(ع) و دهه مبارک کرامت مدیران ارشد بانک بابت توجه ویژه ای که به این استان دارند، تقدیر و تشکر نمود. وی به تحلیل عملکردی استان با توجه به آمار و گزارشات تحلیلی منابع و مصارف، فعالیت های انجام شده در حوزه های مختلف و آسیب ها و نقاط ضعف موجود پرداخت و مساعدت بیشتر را خواستار شد.

در پایان این نشست، تمامی کارکنان به معرفی خود پرداخته و پیشنهاداتی را در زمینه های سامانه اعتباری، افتتاح حساب و تسهیلات آنلاین و ... ارائه نمودند.