۰ نفر

۳۸هزار میلیارد ریال سرمایه به بانک کشاورزی تزریق می‌شود

سیف: ارتقاء عملکرد بانک کشاورزی با تقویت مالی

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۳۴
کد خبر: 191863
سیف: ارتقاء عملکرد بانک کشاورزی با تقویت مالی

رئیس کل بانک مرکزی ایران گفت که در سال جاری مبلغ ۳۸هزار میلیارد ریال سرمایه به بانک کشاورزی تزریق می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، ولی الله سیف روز شنبه در همایش روسای بانک کشاورزی کشور در بابلسر ابراز امیدواری کرد که با تزریق این میزان سرمایه ، بانک کشاورزی در انجام وظایفش برای خدمت به کشاورزان و توسعه این بخش راهبری موفق عمل کند.

رئیس کل بانک مرکزی ، بزرگ ترین سرمایه برای یک سازمان را نیروی انسانی معرفی کرد و گفت که بانک کشاورزی با داشتن مدیران باتجربه و ظرفیت های خوب انسانی توانست موفقیت های خوبی را به دست آورد.

وی افزود : ما چون در کشور به دنبال کاهش اتکاء به درآمدهای نفتی هستیم ، بخش کشاورزی و در آمدهای آن می تواند در این زمینه بسیار به ما کمک کند.

سیف بیان داشت : تولید محصولات مهم و استراتژیک کشاورزی در کشور می تواند وابستگی ما را به کشورهای دیگر کم و زمینه تولید ، اشتغال و رونق اقتصادی را فراهم کند.

** بانک ها ، بنگاه اجتماعی و اقتصادی

وی افزود : بانک های ما در کشور یک بنگاه اجتماعی و اقتصادی هستند که همه باید تلاش کنیم تا به وظایف خود به خوبی عمل کنیم.

رئیس کل بانک مرکزی گفت : تجربه نشان داده است که بانک کشاورزی به مقداری که تقویت مالی شود عملکردش ارتقاء می یابد و خدمات مطلوبی به کشاورزان در بخش های مختلف ارائه می دهد.

همایش سراسری روسای شعب بانک کشاورزی کشور از دوم اردیبهشت در متل بانک کشاورزی بابلسر آغاز شد. این همایش در چند مرحله ادامه یافت و امروز به کارش پایان می دهد.

تشکیل 10 کارگاه آموزش با عنوان های ' تطبیق و مبارزه با پولشویی ' ، ' الزامات امنیت تکنولوژی اطلاعات ' ، ' انضباط مالی و مدیریت منابع و مصارف ' ، ' بانکداری اسلامی ، اعتبارات و بانکداری شرکتی ' ، ' وصول مطالبات ، چالش ها و پیشنهادهای اجرایی ' ، ' نظارت ، بازرسی و املاک تملیکی ' ' ، ' توسعه و فروش خدمات الکترونیکی ' ، ' بازاریابی و تأمین منابع ارزان قیمت برای بخش کشاورزی ' ، ' مدیریت عملکرد و بهره وری ' و ' نقش رئیس شعبه در تقویت رفتار حرفه ای کارکنان ' از دیگر برنامه های نخستین روز همایش بود.

برپایی نمایشگاهی از آخرین دستاوردها و اقدامات اداره کل حراست ، اداره کل بازاریابی و فروش خدمات ، اداره کل خدمات بانکداری نوین هم از برنامه های جنبی این همایش دو هفته ای بود.