۰ نفر

گسترش فعالیت‌های بین‌المللی بانک مشترک ایران - ونزوئلا

۲۷ فروردین ۱۳۹۶، ۱۵:۳۴
کد خبر: 188090
گسترش فعالیت‌های بین‌المللی بانک مشترک ایران - ونزوئلا

مدیرعامل بانک مشترک ایران - ونزوئلا با بیان اینکه این بانک به دنبال گسترش فعالیت‌های بین‌المللی خود است، گفت: رویکرد جدید بانک در تبدیل شدن به بانکی چند ملیتی است.

مدیرعامل بانک مشترک  ایران - ونزوئلا با سفر به کشور ونزوئلا با مقامات بانکی آنها ملاقات و به ارائه گزارشی از عملکرد بانک پرداخت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایبنا، داوود بنایی در این ملاقات افزود: این بانک طی سال‌های اخیر با کسب تمامی مجوزهای لازم برای فعالیت‌های بانکی از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با استفاده از پتانسیل‌های موجود، به بانکی فعال و سودده تبدیل شده و به دنبال گسترش فعالیت‌های بین‌المللی خود است.

وی در این دیدار در راستای رشد و توسعه فعالیت‌های بانک به بیان پاره‌ای از مسائل موجود پرداخت و خواستار حل و فصل مشکلات فی مابین از سوی طرف ونزوئلایی شد.

همچنین، وی در ادامه سفر به ونزوئلا با سفیر ایران ملاقات کرد و ضمن ارائه گزارشی از تاریخچه و نحوه تشکیل این بانک به عنوان نخستین بانک مشترک ایرانی با شریک خارجی پرداخت.

بنایی با اشاره به رویکرد جدید بانک در تبدیل آن از بانک دو ملیتی به بانکی چند ملیتی، خواستار هماهنگی‌های بیشتر با مقامات مسئول طرف ونزوئلایی در رفع مشکلات جاری بانکی فی مابین دو کشور شد.