۰ نفر

راه اندازی۱۲۰ کارتخوان بانک شهر در نمایشگاه کتاب جیرفت

۱۱ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۳۷
کد خبر: 167739
راه اندازی۱۲۰ کارتخوان بانک شهر در نمایشگاه کتاب جیرفت

در هجدهمین نمایشگاه کتاب استانی ، 120 کارتخوان بانک شهر در اختیار ناشران در جیرفت قرار گرفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مهدی اکرمی، مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر، با بیان این مطلب گفت: به منظور حمایت از اقشار محروم کشور، هجدهمین نمایشگاه کتاب استانی از یازدهم تاهفدهم دی ماه در شهرستان جیرفت( جنوب استان کرمان) برگزار می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه، دو میلیارد و پانصدمیلیون ریال در قالب ٤٧٥٠ بن کارت پانصدهزار ریالی و یک میلیون ریالی به مراجعه کنندگان با احتساب20 درصد یارانه وزارت ارشاد توزیع خواهد شد.

اکرمی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه 36 هزار و 500 عنوان کتاب از سوی ٢٢٠ ناشر در ١٢٠ غرفه ارائه می‌شود.

وی با بیان این‌که بانک شهر تعداد ١٢٠ عدد کارتخوان در اختیار غرفه داران قرار می دهد، افزود: همچنین تعداد ٤ کتابفروشی منتخب از سوی وزارت ارشاد معرفی شده‌اند که در زمان نمایشگاه و یک هفته بعداز نمایشگاه می‌توانند با استفاده از کارتخوان‌های بانک شهر و دریافت بن کارت، اقدام به فروش کتاب کنند.

 به گفته اکرمی، بانک شهر با احداث چهار کانتر بانکی علاوه بر توزیع بن کارت، خدمات بانکی را ارائه و آموزش و نصب ابزارهای الکترونیکی را انجام می‌دهد و به این منظور ، یک دستگاه بلوتوث سنتر، یک دستگاه خود پرداز ، یک دستگاه شهرنت مجهز به خودپرداز، خود دریافت ، وب کیوسک و خودبانک ، راه اندازی شده است.

بر این اساس، هجدهمین نمایشگاه کتاب استانی 11 تا 17 دی‌ماه از 9 صبح تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 21 در حسینیه شهدای جیرفت برگزار می‌شود.