۰ نفر

رئیس پژوهشکده پولی و بانکی:

بانکداری الکترونیک نمود بارز فعالیت‌های بانک شهر است

۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۷
کد خبر: 164785
بانکداری الکترونیک نمود بارز فعالیت‌های بانک شهر است

رئیس پژوهشکده پولی بانکی، با قدردانی از فعالیت‌های بانک شهر درحوزه بانکداری الکترونیک ، ارائه این خدمات را نمود بارز فعالیت‌های این بانک دانست.

به گزارش اقتصاد آنلاین، دکتر علی دیواندری ، رئیس پژوهشکده پولی و بانکی با اشاره به اقدامات این بانک در حوزه خدمات الکترونیک گفت: در چند سال اخیر، فعالیت‌های بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک بسیار نمود داشته است و نوآوری های خوبی را از این بانک شاهد بودیم.

وی افزود: موضوع خدمات بانکداری الکترونیک از گذشته به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم دنبال می‌شد تا شهروندان برای انجام امور بانکی خود نیازی به مراجعه به شعبه نداشته باشند، چراکه شعب به لحاظ زمان و مکان محدودیت‌هایی را ایجاد می‌کند و در همه اوقات دسترسی به آنها ممکن نیست.

دیواندری خاطر نشان کرد: بانک شهر به درستی به این موضوع  وارد و موفق شد تا خدمات بانکداری را  در مبلمان شهری مستقر و امکان دسترسی همه شهروندان  در همه ساعات شبانه روز به این خدمات فراهم سازد.

رئیس پژوهشکده پولی و بانکی تصریح کرد: نقطه  قابل توجه در این خدمات، راه اندازی پیشخوان‌های شهرنت در نقاط پرتردد شهرها مانند فرودگاه‌ها، فروشگاه‌ها و میادین است که مردم نیاز بیشتری به این خدمات دارند.

وی در ادامه ، این اقدامات را اتفاق مبارکی دانست و گفت: انجام چنین خدماتی نشان دهنده پویایی بانک شهر است و امیدواریم این خدمات هرچه بهتر در آینده نیز ارائه شود.