۰ نفر

تسهیل در عمران کلانشهرها با افزایش سرمایه بانک شهر

۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۴:۳۸
کد خبر: 148187
تسهیل در عمران کلانشهرها با افزایش سرمایه بانک شهر

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نهم، با اشاره به اقدامات مثبت بانک شهر در آبادانی شهرها گفت: افزایش سرمایه این بانک موجب تسهیل در عمران شهرها می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، عیسی امامی با اشاره به روند مثبت  افزایش سرمایه بنگاه‌های اقتصادی و بانک‌ها در رشد کشور، گفت: افزایش سرمایه اگر در مسیر رشد بهره‌وری و ارتقاء سطح زندگی مردم هزینه شود، می‌تواند منشاء ثمرات مثبتی برای کشور باشد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس نهم، با بیان این‌ که افزایش سرمایه این بانک، به صورت مستقیم منجر به تقویت سطح رفاه مردم می‌شود، افزود: حضور گسترده بانک شهر در حوزه خدمات‌دهی شهری وجه ممیزی است که توانسته به عمران و آبادانی کشور در حوزه شهری و روستایی کمک کند.

امامی با تاکید بر این ‌که رابطه مستقیم بانک‌ها با حوزه کسب و کار ، آنها را درگیر بنگاه‌داری کرده است، تصریح کرد: فعالیت بانک شهر در حوزه عمران وآبادانی کشور توانسته این بانک و افزایش سرمایه آن را از حیطه بنگاه‌داری جدا کند.

وی خاطر‌نشان کرد: دور شدن بانک شهر از بنگاه‌داری و ورود جدی در حوزه افزایش رفاه مردم در برخورداری از خدمات شهری عاملی در جهت کسب رضایتمندی مردم و در نتیجه جذب سرمایه‌های کلان داشته است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نهم، با بیان این‌ که جذب سرمایه‌های مردم و هزینه کردن آن در امور تولیدی و خدماتی راهی برای رشد کشور است، گفت: اقدام بانک شهر در حوزه شهری رضایتمندی مردم را منجر شده و بسیاری از محرومیت‌ها را کاهش داده است.