۰ نفر

افتتاح ۵۰ دفتر خدمات الکترونیک کوثر

۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۴۳
کد خبر: 140711
افتتاح ۵۰ دفتر خدمات الکترونیک کوثر

همزمان با میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا ( ع ) با حضور جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر و محمد علی جهانشاهی مدیر شعب استان خراسان رضوی ؛ ۵۰ دفتر خدمات خدمات الکترونیک کوثر افتتاح شد .

به گزارش اقتصاد آنلاین، جواد فهیمی پور در این مراسم با اشاره به سیاست های موسسه در راستای توسعه و تسهیل ارایه خدمات به مشتریان گرامی و بویژه جامعه هدف کوثر گفت : مفتخریم در این روز خجسته توانستیم ۵۰ دفتر خدمات به مشتریان در اقصی نقاط میهن اسلامی را در سال اقتصاد مقاومتی افتتاح نماییم .

قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در ادامه از راه اندازی 34 دفتر خدمات الکترونیک به مشتریان کوثر در آینده ای نزدیک خبر داد .

فهیمی پور با اشاره به مزیت های افتتاح دفاتر خدمات الکترونیک به مشتریان اظهار داشت : افزایش سرعت گردش پولی در شبکه خدمات بانکی کوثر ،کاهش هزینه بهرمندی از خدمات بانکی در نقاط دور و بهره مندی از خدمات بانکداری نوین شامل بانکداری اینترنتی، خودپرداز، موبایل بانک ، خدمات کارت و اعطای تسهیلات اینترنتی(تاک) از مزایای ایجاد و توسعه ی دفاتر خدمات الکترونیک کوثر به شمار می آید .

عضو هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر سیاست موسسه در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک تصریح کرد: تمرکز بر کانال‌های توزیع جدید، ارائه خدمات اصلاح شده به مشتریان و استفاده از راهبرد‌های تجارت الکترونیک از مهمترین آثار پیاده سازی خدمات الکترونیک در ساختار موسسه اعتباری کوثر است .

در پایان این مراسم با حضور  فهیمی پور قائم مقام موسسه اعتباری کوثر و جهانشاهی مدیر شعب استان خراسان رضوی به صورت ویدئو کنفرانس ۵۰ دفتر خدمات به مشتریان کوثر افتتاح گردید.

شایان ذکر است از مجموع 50 دفتر افتتاح شده ، تعداد 5 دفتر خدمات الکترونیک به مشتریان در استان خراسان رضوی فعال است .