۰ نفر

توسعه محصولات و خدمات ویژه بخش تعاون در بانک توسعه تعاون

۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۵۹
کد خبر: 663664
 توسعه محصولات و خدمات ویژه بخش تعاون در بانک توسعه تعاون

سرپرست بانک توسعه تعاون در جلسه تکریم مدیر پیشین امور اعتباری، توسعه محصولات و خدمات ویژه بخش تعاون را از برنامه های اصلی بانک توسعه تعاون دانست.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در جلسه تکریم مدیر پیشین امور اعتباری و معارفه سرپرستان امور اعتباری و امور استانها و شعب بانک اظهار داشت: این بانک با هدف حمایت و ارائه خدمات به بخش تعاون تاسیس گردیده است و رشد و بالندگی بانک نیز وابسته به شکوفایی بخش تعاون است.

وی افزود: رضایت تعاونگران به عنوان جامعه هدف خدمات بانک، حائز اهمیت بوده و بر این اساس توسعه محصولات و خدمات بانک ویژه بخش تعاون، ضروری تلقی می‌گردد.

شیخ حسینی خاطر نشان کرد: در تاسیس بانک توسعه تعاون علاوه بر قوانین بالادستی حاکم بر سیستم پولی و بانکی کشور ، قانونی خاص نیز مد نظر بوده است که در آن توسعه بخش تعاون و ارتقای سهم تعاون به 25 درصد اقتصاد ملی و نقش تعاونگران در پیشرفت اقتصادی کشور ترسیم گردیده است.

سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: تحقق بسیاری از اهداف و راهبردها و سیاست‌های بانک بستگی به انجام صحیح عملیات بانکی در واحدهای اجرایی دارد و ارکان اعتباری بانک با تدوین و ابلاغ سیاست‌های اعتباری، نقش مهم در راهبری همکاران واحدهای اجرایی بر عهده دارند.

وی تاکید کرد: نگاه به بانک در سطوح راهبردی و برنامه‌ریزی اقتصاد، توان پرداخت تسهیلات و نقش‌آفرینی بانک در ارائه اعتبار به بخشهای واقعی اقتصاد است.

شیخ حسینی گفت: در پیشبرد صحیح عملیلات اعتباری، علاوه بر امور اعتباری، نقش واحدهای همکار از جمله مالی، مشتریان و توسعه بازار، فناوری اطلاعات و سایر واحدها موثر است.

سرپرست بانک توسعه تعاون ضمن تکریم خدمات حمید رضا البرزی مدیر پیشین امور اعتباری گفت: حضور همکاران بانک در جایگاه‌های مهم نظام بانکی و موسسات مالی کشور نشان دهنده سطح مطلوب سرمایه انسانی بانک است.

وی با معرفی احمد محمدی به عنوان سرپرست جدید امور اعتباری بانک توسعه تعاون گفت: گرچه بسیاری از عملیات اعتباری بانک به صورت سیستماتیک و منظم صورت می‌پذیرد، حضور فرد جدید نیز در این جایگاه مهم موجب تسهیل فعالیت‌ها می‌شود.

شیخ حسینی تصریح نمود: استقلال و اقتدار با اتکا به اصول تخصصی از ویژگی‌های مدیر امور اعتباری بانک محسوب می‌گردد و انعطاف در چارچوب قانون و هماهنگی لازم با واحدهای همکار از جمله فناوری، مالی و واحدهای نظارت ینیزحائز اهمیت است.

سرپرست بانک توسعه تعاون در ادامه صیاد رحمان‌پور را به عنوان سرپرست امور استان‌ها و شعب اعلام نمود و گفت: جوانگرایی و سپردن مسئولیت به مدیران جوان مطابق سیاست‌های دولت از جمله اهداف این انتصاب بوده است ضمن این که ایشان واجد تجارب و ویژگی‌های مثبت جهت احراز این پست بوده است.

در این جلسه سید باقر فتاحی رئیس و محمد جعفر ایرانی و امیرهوشنگ عصارزاده اعضای هیات مدیره ، حسن شریفی معاون مدیرعامل در امور عملیات بانکی، سعید معادی معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی، ایرج شیخ زاده معاون مدیرعامل در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، محمد ذوالفقاری معاون مدیرعامل در امور مالی و پشتیبانی و محمد مهدی احمدی معاون مدیرعامل در امور حقوقی و نظارت و مدیران ستادی نیز مطالب خود را مطرح نمودند.