۰ نفر

چگونه برای خرید کالا وام فوری از بانک ملی بگیریم؟

۱۴ مرداد ۱۴۰۱، ۷:۴۴
کد خبر: 658618
چگونه برای خرید کالا وام فوری از بانک ملی بگیریم؟

اگر در شرایطی که هستید که نیاز فوری به پول دارید و نمی‌توانید مدت زمان زیادی را برای دریافت آن صبر کنید، می‌توانید وامی تحت عنوان «وام فوری» دریافت کنید.

به گزارش اقتصادآنلاین، وام فوری وامی است که بانک‌ها در شرایطی خاص و طی ۲ یا ۴ روز کاری به متقاضیان پرداخت می‌کنند.

از جمله بانک‌هایی که وام فوری به مشتریان خود می‌دهند، بانک ملی است. اگر برای خرید کالایی پول کافی ندارید، می‌توانید با دریافت وام فوری از این بانک، کالای مدنظر خود را خریداری نمایید.

برای دریافت وام فوری بانک ملی، نیاز است تا در ابتدا، یک حساب قرض‌الحسنه در این بانک افتتاح کنید و سپس درخواست نمایید. همچنین اگر رتبه اعتبار  خوبی در سیستم بانکی کشور داشته باشید، می‌توانید با یک ضامن به راحتی ۵۰ میلیون تومان وام فوری بگیرید.

حداکثر مبلغ وامی که بانک ملی به مشتریان خود پرداخت می‌کند، ۲۰۰ میلیون تومان است که برای دریافت آن باید سه ضامن داشته باشید. توجه کنید که ضامن‌های شما نباید دارای چک برگشتی و قسط معوق باشند.

این وام در قالب یک کارت اعتباری داده می‌شود که شخص متقاضی باید ۱ درصد از مبلغ وام را که هزینه آبونمان سالیانه است، به بانک دهد. همچنین، ۱۰ درصد از مبلغ وام هم نزد بانک مسدود می‌شود.

حداکثر زمان بازپرداخت وام فوری بانک ملی نیز ۶۰ ماه به همراه سود ۱۸درصدی است. اگر وام‌گیرنده حداکثر مبلغ وام (۲۰۰ میلیون) تومان را دریافت کرده‌ است، باید هر ماه حدود ۵,۰۷۸,۶۸۵ میلیون تومان قسط پرداخت کند.