۰ نفر

برگزاری جلسه بررسی عملکرد شعب بانک ایران زمین استان اصفهان

۱ مرداد ۱۴۰۱، ۹:۲۰
کد خبر: 655155
برگزاری جلسه بررسی عملکرد شعب بانک ایران زمین استان اصفهان

جلسه بررسی عملکرد شعب مدیریت استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با حضور پرسنل و روسای دوایر صندوق و کارشناسان ستاد برگزار شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛در ابتدای این جلسه وحید علیزاده مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با تشریح اهداف و سیاست های بانک به بررسی وضعیت عملکرد  شعب در تیرماه پرداخت و بر تلاش در جهت دستیابی به اهداف ابلاغی تاکید کرد. 

علیزاده توجه به تحولات بانک در زمینه بانکداری دیجیتال و خدمات بانکداری باز را امری اساسی و اجتناب ناپذیر در عصر ارتباطات دانست و افزود: ورود به دنیای دیجیتال میدان جدیدی را  برای فعالیت ما ایجاد کرده است و روند سریع و رو به رشد این عرصه می طلبد تا همگی با معرفی و تبلیغ  خدمات متنوعی که داریم، سهم خودمان را از این بازار کسب کنیم. 

وی با اشاره به تنوع سرویس های هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ای برگزاری جلسه بررسی عملکرد شعب بانک ایران زمین استان اصفهان  ران زمین، خاطرنشان کرد: خدمات بانک نظیر پایانه های فروشگاهی، اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک، خدمات درگاه های اینترنتی و غیره، باعث شده است تا هر روز میزان درخواست کاربران از خدمات بانکداری مدرن افزایش پیدا کند و این گامی موثر در جهت پیاده سازی بانکداری دیجیتال و اهداف عالیه بانک است.