۰ نفر

پیام تبریک مدیر عامل بانک دی به مناسبت فرار رسیدن نوروز؛

بانک دی با همه امکانات در جهت تحقق شعار سال تلاش خواهد کرد

۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۵۴
کد خبر: 622293
بانک دی با همه امکانات در جهت تحقق شعار سال تلاش خواهد کرد

مدیرعامل بانک دی با انتشار پیامی، فرارسیدن سال نو را به ملت شریف ایران، خانواده معزز شهدا و ایثارگران، سهامداران و کارکنان نظام بانکی تبریک گفت.

به گزارش اقتصادآنلاین، علیرضا قیطاسی در این پیام، با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به نام ” سال تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی” از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) گفت: دانش و مدیریت‌دانش در تاثیرگذاری بر تولید، نقش مهم و قابل توجهی دارد و بانک دی به عنوان بانک حامی تولید و بازوی نظام اقتصادی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و شعار سال، تمامی ظرفیت‌های خود را برای حمایت از مراکز دانش‌بنیان و تولیدکنندگان به کار خواهد گرفت.

وی توفیق روزافزون کارکنان بانک دی را در خدمت‌رسانی به آحاد ملت شریف ایران به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران خواستار شد و گفت: امیدوارم در کنار همکارانی که در دو ماهه پایانی سال ١٤٠٠ با رویکردی جهادی برای جبران کاستی ها و عقب‌افتادگی‌های سال‌های پیش همت گماردند، بتوانیم بر اساس سیاست‌های بانک به اهداف متعالی سازمانی دست یابیم.

قیطاسی افزود: خدمت‌رسانی به مشتریان، رعایت بهداشت اعتباری، شفافیت و انضباط مالی، چابک‌سازی و اصلاح ساختار سازمانی، توسعه بانکداری الکترونیک و دسترس‌پذیر کردن هر چه بیشتر خدمات بانک دی برای مشتریان و حمایت گسترده از کسب و کارها و واحدهای تولیدی از اولویت‌های بانک دی در سال ١٤٠١ خواهد بود.

مدیرعامل بانک دی در پایان ابراز امیدواری کرد که با تقویت روحیه همدلی و هم‌افزایی، سال جدید، نقطه عطفی در تاریخ این بانک برای اثرگذاری در راه اعتلاء و شکوفایی اقتصادی کشور و تبدیل تهدیدها به فرصت‌هادر راستای نیل به اهداف کلان باشد.