۰ نفر

حمایت بانک ایران زمین از مشتریان خود در روزهای پایانی سال

۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۸:۱۵
کد خبر: 621100
حمایت بانک ایران زمین از مشتریان خود در روزهای پایانی سال

با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال؛ مراجعه مردم به بانک ها به شدت افزایش می‌یابد، بانک ایران زمین تلاش داشته تا با وجود شرایط همه گیری بیماری کرونا با استفاده از فناوری های الکترونیکی در کنار مردم باشد و از مشتریان خود به خوبی حمایت کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، دنیای دیجیتال امروز سبب شده تا کسب و کارها رونق بیشتری بگیرند، به خصوص کارهایی که رضایتمندی مشتریان در الویت آنها قرار دارد.

در این راستا یکی از ارگان‌هایی که باید مشتری مداری را  در اولویت قرار دهند، بانک‌ها هستند. با توجه به فضای رقابتی در میان بانک‌ها و برخورداری آنها از ظرفیت‌های صنعتی، کشاورزی و خدماتی، باید توانایی منحصر به فردی در ارائه آن داشته باشند. چراکه اهمیت به اصل مشتری مداری رمز موفقیت در فضای رقابتی حال حاضر است.

همچنین بانک‌های خصوصی که از دهه هفتاد شروع به کار کرده‌اند، فقط به ارائه خدمات بهترمی اندیشند.

مشتری مداری در دنیای امروز، زیربنای فعالیت‌های تجاری و اقتصادی است؛ براین اساس، یک بانک مشتری مدار برای بقا و توسعه خود باید این امر را تضمین کند.

بانک ایران زمین از جمله بانک های خصوصی است با هدف به اصل مشتری مداری، همواره در پی رضایت مشتریان و سهامداران خود بوده است و در این زمینه با استفاده از تکنیک‌های به روزمدیریتی توانسته به روش‌های کارامد، رضایت مشتریان را به دست  آورد.

همگام شدن با فناوری‌های بانکداری الکترونیک مهمترین عامل در کسب موفقیت این سازمان اقتصادی بزرگ است. و در این بین بانک‌ ایران زمین که به دنبال جلب رضایت مشتریان خود است؛ این فرصت را به مشتریان خود می‌دهد تا مشتری بانک شوند نه مشتری شعبه.

همچنین بانک ایران زمین طی سال های گذشته با استفاده از تکنولوژی روز، سهولت ارتباط مشتریان با بانک و سرعت استفاده و دسترسی به خدمات را افزایش داده است.

این بانک از زمان تاسیس یعنی سال 1389 سعی داشته یکی از بانک‌هایی باشد که امروزه در دنیای سرعت و پیشرفت رو به جلو گام بر‌دارد،

 مشتری مداری در صنعت خدمات مالی و به خصوص صنعت بانک بیش از دیگر خدمات عیان می باشد. که در این زمینه بانک ایران‌زمین با تاسیس «باشگاه مشتریان» خود در سال 1394، یکی از بانک‌های پیشگام در این حوزه بوده است.اجرای طرح «باشگاه مشتریان»، یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که بانک‌ها برای تثبیت جایگاه خود بین مردم و به منظور رقابت با دیگر مجموعه‌ها انجام می‌دهند.

باشگاه مشتریان بانک ایران‌زمین، سعی داشته در طول شش سال گذشته خدمات کارآمدی را داشته باشد و از این رو توانسته در ایجاد ارتباطی بلندمدت با مشتریانش موفق عمل کند.

بانک ایران زمین با تداوم در بخش باشگاه مشتریان تلاش داشته تا افزایش سهم بازار، کاهش هزینه ارتباطات و تبلیغات، ایجاد تصویر مثبت، و حتی جذب مشتریان جدید برای خود را داشته باشد.

این بانک خدمات مختلفی را در حوزه بانکداری الکترونیک از جمله خرید شارژ تلفن همراه، انواع قرعه کشی ها را برای افرادی که در این باشگاه عضو هستند قرار داده است.

همچنین بانک ایران زمین علاوه بر «باشگاه مشتریان»، میزبان مشتری‌های خود از مسیر منوی «صدای مشتریان» است؛ در این منو مشتری هم می‌تواند با مدیران در ارتباط مستقیم باشد و هم ایده‌های خود را مطرح و پیگیری کند .

در مفاد منشور اخلاقی بانک ایران زمین آمده است که مشتریان بانک را سرمایه واقعی تلقی نموده و حفظ کرامت، عزت و احترام به مراجعان را از وظایف اصلی رفتار سازمانی می دانیم.

از این رو بانک ایران‌زمین در مشتری‌مداری، یکی از بانک‌های خلاق و پیشرو محسوب می‌شود.