۰ نفر

خدمات متمایز بیمه سرمد در طرح پتروصاد برای پوشش ریسک پتروشیمی ها

۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۲۷
کد خبر: 614815
خدمات متمایز بیمه سرمد در طرح پتروصاد برای پوشش ریسک پتروشیمی ها

مدیرعامل بیمه سرمد گفت: این شرکت، با مشارکت در طرح بزرگ پتروصاد، برای فعالان اقتصادی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خدمات متمایز و ارزنده‌ای را به‌ویژه در زمینه پوشش ریسک ارائه می‌کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ نشست تخصصی تشریح ظرفیت‌های بانک صادرات ایران و شرکت‌های تابعه در اعطای تسهیلات ریالی و ارزی و ارئه خدمات به شرکت‌های پتروشیمی در قالب طرح پتروصاد، در نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی برگزار شد.

یعقوب رشنوادی مدیرعامل بیمه سرمد در این نشست تخصصی با اشاره به اقدامات این شرکت برای خدمت‌رسانی به مجموعه‌ها و سازمان‌های بزرگ کشور و نقشه راه بیمه سرمد برای نقش‌آفرینی بیش از پیش در حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور، گفت: شرکت بیمه سرمد، به عنوان یکی از شرکت‌های خوشنام و برتر صنعت بیمه که برای چندمین سال متوالی موفق به اخذ سطح یک توانگری مالی شده است، به بیمه‌گذاران بزرگی مانند بانک صادرات ایران، جهاد دانشگاهی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان تامین اجتماعی و شرکت‌های بزرگ خدمات بیمه‌ای ارائه می‌کند.

وی افزود: شرکت بیمه سرمد، با مشارکت در طرح بزرگ پتروصاد، برای فعالان اقتصادی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خدمات متمایز و ارزنده‌ای را به‌ویژه در زمینه پوشش ریسک ارائه می‌کند.

مدیرعامل بیمه سرمد خاطر نشان کرد: ما به عنوان یکی از ارکان اصلی طرح پتروصاد، در کنار شرکت‌های تابعه بانک صادرات ایران که در این طرح حضور دارند، خدمات ارزان‌تر، سریع‌تر، مطمئن‌تر و باکیفیت‌تری به مشتریان ارائه می‌کنیم که در واقع شرایط منحصر به فردی برای فعالان اقتصادی به‌ویژه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی ایجاد خواهد کرد.

رشنوادی با ذکر این نکته که استفاده از بیمه در طرح‌های بزرگ صنعتی، هزینه نیست و باید به عنوان سرمایه‌گذاری قلمداد شود، خاطرنشان کرد: بیمه سرمد صرفا به قصد سود وارد این طرح نشده، بلکه به دلیل رسالتی که به عهده مجموعه بانک صادرات ایران و مجموعه شبکه بانکی گذاشته شده و ما نیز قصد مشارکت در این زمینه را داریم، تلاش خواهیم کرد تا به خلق ارزش برای اقتصاد کشور و همه ذی‌نفعان کمک کنیم.

وی افزود: قصد داریم در صنایع بالادستی و پایین دستی، فراساحلی، داخلی و خارجی برای بیمه‌گذاران حوزه صنعت پتروشیمی، خدماتی را طراحی و اجرایی کنیم که برای آنها ارزش ایجاد کند و قراردادهای بیمه‌ای، علاوه بر پوشش ریسک در فعالیت‌های اقتصادی آنها، بتواند به‌صورت قرارداد تسهیم مشارکت در منافع، حداکثر تاثیرگذاری را برای بیمه‌گذاران فراهم کند.

امیر یوسفیان نایب رئیس هیات مدیره بانک صادرات ایران، محمد وطن‌پور مدیرعامل شرکت تامین سرمایه سپهر و محمودرضا گشاده‌رو مدیرعامل شرکت صرافی سپهر صادرات نیز در این نشست ابعاد مختلف طرح پتروصاد را تشریح کردند.