۰ نفر

گردهمایی روسای شعب استان خراسان رضوی و شمالی بانک ایران زمین

۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۵۰
کد خبر: 609974
گردهمایی روسای شعب استان خراسان رضوی و شمالی بانک ایران زمین

گردهمایی روسای شعب استان خراسان رضوی و شمالی با موضوع هم اندیشی و ارزیابی عملکرد شعب در دی ماه و تبیین برنامه های بهمن ماه همچنین انعکاس موارد مطرح شده در جلسه ماهانه شورای مدیران با حضور مدیر و معاونین منطقه برگزار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در ابتدا میثم شمس آبادی مدیر شعب استان خراسان رضوی و شمالی گزارش جامعی از عملکرد 10 ماهه شعب منطقه ارائه کرد و به تجزیه و تحلیل وضعیت شعب استان پرداخت.

شمس آبادی با تاکید بر مطالعه و اطلاع دقیق همکاران از بخشنامه ها و اطلاعیه ها و آمار و اطلاعات منتشر شده بانک، در خصوص چک های واگذاری اذعان داشت: این امر به عنوان یک مزیت رقابتی نسبت به سایر بانکها، شرایطی را برای تشویق و ترغیب مشتریان در بخش چک های واگذاری بوجود آورده که امید است با برنامه ریزی و مدیریت صحیح زمان توسط روسای شعب و مذاکره با مشتریان بالقوه و بالفعل شاهد تاثیر آن در بخش منابع شعب باشیم.

مدیر استان در ادامه گزارشی از آخرین جلسه شورای مدیران بانک ایران زمین را ارائه نمود و ضمن تاکید بر اهمیت و حساسیت ایام پایانی سال و تشدید رقابت بانکها، از روسای حاضر در جلسه خواست تا با بهره گیری از کلیه ظرفیت شعب و شرایط سپرده گذاری موجود در راستای تحقق این امر تلاش نمایند.

وی ایجاد و حفظ ارتباط حرفه ای و مستمر با مشتریان را کلید موفقیت مسئولین شعب در مدیریت منابع دانست و در پایان بر اهمیت کنترل مطالبات شعب اشاره و پیگیری مجدانه و مستمر آن را در دستور کار شعب منطقه قرار داد.

در این جلسه مصنع رضوی معاون اجرایی منطقه از روسای خواست تا با هدف اشاعه فرهنگ جانشین پروری، زمینه را برای  انتقال دانش و تجربه خود در راستای ارتقاء دانش بانکی همکاران فراهم سازند.

غلامرضا رخشانی معاون اداری مالی استان ضمن بررسی وضعیت جذب منابع و تحقق اهداف منطقه از ابتدای سال، به تشریح اهداف در بهمن ماه پرداخت و از روسای شعب خواست تا تمام تلاش خود را در تحقق اهداف تعیین شده از سوی مدیریت امور شعب استانها بکار گیرند. وی در پایان به نکاتی در خصوص کارگروه های تخصصی اشاره داشت و از روسای شعب خواست تا با نگاهی حرفه ای و فنی در برنامه ریزی های آتی خود حداکثر بهره برداری را از مندرجات و آمارهای ثبت شده در صورتجلسات این کارگروه به عمل آورند