۰ نفر

بانک ایران زمین در شبکه های اجتماعی پاسخگوی مشتریان خواهد بود

۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۲۱
کد خبر: 606280
بانک ایران زمین در شبکه های اجتماعی پاسخگوی مشتریان خواهد بود

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین از راه اندازی باشگاه مشتریان متفاوت نیز خبر داد و گفت: به زودی باشــگاه مشتریان متفاوتی افتتاح خواهد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، ســید محمدحسین اســتاد، مدیر امور روابط عمومی بانک در جلسه هم اندیشی رؤسای شعب اســتان تهران، نقطه اتصال مشــتری و بانک را رسانه های نوین و فضای مجازی دانست و گفت: در حال حاضــر دیگر یک مدیــر روابط عمومی نمیتواند همــه ارکان نظام افــکار عمومی را در اختیار بگیرد. تک تک اعضای ســازمان باید مثل یک خانواده بزرگ از مجموعهای که در آن فعالیت میکنند، حفاظت کنند. وی افزود: همه رقبا از ابزارهای رسانهای استفاده میکنند تا پیشرفتهای یک ســازمان موفق را کمرنگ جلــوه دهند. این موضوع یک اصل کلی است که در تمام دنیا اتفاق میافتد.

 استاد در خصوص برندینگ بانک گفت: در یک سال گذشته، گروه روابط عمومی با حمایتهای مدیران ارشد بانک توانست برند بانک را بازسازی کند؛ بر این اســاس، نمای شعب بانک تغییر کرد و این هویت را به مشــتریان ارائه کردیم که ما با خدمات جدید و ظاهری بهتر از گذشــته در کنار شما هستیم. مدیر امور روابط عمومی خاطرنشــان کرد: ما تا پایان ســال 1400 روابط عمومــی دیجیتال را به صــورت کامل راه انــدازی خواهیم کرد؛ ضمن اینکه مرکز تماس دیجیتال را نیز راه اندازی کردیم و در ماههای آینده در تمام شــبکه های اجتماعی پاسخگوی مشــتریان؛ به ویژه همکاران در شعب خواهیم بود. اســتاد از راهاندازی باشگاه مشتریان متفاوت نیز خبر داد و گفت: به زودی باشــگاه مشتریان متفاوتی افتتاح خواهد شد و این دفعه قرار است، 

با دیدگاه و ایده هــای جدید و با توجه به ارزش مشتریان، خدمات ویژهای به آنها ارائه شود.