۰ نفر

در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی رقم خورد؛

اسامی نمایندگان عضو هیات تحقیق و تفحص از بانک ها اعلام شد / دولتی ها زیر ذره بین مجلس

۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۹:۳۴
کد خبر: 589304
اسامی نمایندگان عضو هیات تحقیق و تفحص از بانک ها اعلام شد / دولتی ها زیر ذره بین مجلس

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از انتخاب اعضای هیات تحقیق و تفحص از بانک های دولتی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، غلامرضا مرحبا در توضیح جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به انتخاب اعضای هیئت تحقیق و تفحص از بانک‌های دولتی گفت: بر این اساس محمد علیپور، سید غنی نظری، محسن  علیزاده، مسلم صالحی، فتح الله توسلی، غلامرضا مرحبا، رحیم زارع، احسان ارکانی، مجتبی رضاخواه، غلامرضا منتظری، سید محسن دهنوی، دشتی اردکانی، آرا شاوردیان، سیدنظام موسوی و محمد رشیدی به عنوان اعضای هیات تحقیق و تفحص از بانک های دولتی انتخاب شدند.

وی همچنین اظهار کرد: موضوع درخواست تحقیق و تفحص از شرکت لاستیک بارز کردستان نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که با موافقت کمیسیون این درخواست تصویب شد.

مرحبا همچنین با اشاره به حضور رییس سازمان تعزیرات حکومتی در جلسه کمیسیون گفت: اصانلو رییس سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص فعالیت‌ها و وظایف سازمان گزارشی ارائه کرد که بیشتر در حوزه تخلفات صنفی، بهداشتی، قاچاق کالا و ارز و مشکلات پرسنل و رسیدگی به شرایط کاری آنهاست. رییس سازمان تعزیرات حکومتی نگاه تحول‌گرایانه نسبت به ساختار تعزیرات دارد تا بتواند، اثربخشی و بهره‌وری این سازمان را افزایش دهد.