۰ نفر

مدرسه امید تجارت" در روستای ریگون سپیدان افتتاح شد

۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۰
کد خبر: 583448
مدرسه امید تجارت" در روستای ریگون سپیدان افتتاح شد

با مشارکت بانک تجارت مدرسه سه کلاسه امید تجارت در روستای " ریگون" از توابع شهرستان سپیدان استان فارس با حضور مقامات استانی افتتاح شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ این واحد آموزشی در مراسمی با حضور نوروزی مدیر شعب بانک تجارت استان فارس ، علیزاده نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی، همتی فرماندار سپیدان، موصلی رئیس اداره نوسازی مدارس استان و دانش آموزان روستای ریگون افتتاح شد.

نوروزی مدیر شعب بانک تجارت با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش آموزان و اهالی خونگرم گفت: یکی از ارزشمندترین اقدامات بانک تجارت علاوه بر ارائه خدمات متنوع بانکی ،ایفای مسئولیت‌های اجتماعی است که مهمترین آنها احداث، نوسازی و تجهیز مدارس در مناطق محروم است. در همین راستا بانک تجارت تاکنون 44 مدرسه در مناطق کمتر بهره‌مند کشور افتتاح کرده است.

وی ادامه داد: بانک تجارت ساخت مسجد، حمام روستایی، تأمین آب شرب روستایی و نصب دستگاه‌های تصفیه آب در روستاها را وظیفه ذاتی خود می داند و در هر زمینه ای که نیاز باشد در حد بضاعت و توان خود در عرصه عمل به مسئولیت اجتماعی وارد میدان می شود.

علیزاده نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس با تقدیر از مشارکت بانک تجارت در ساخت مدرسه امید تجارت در روستای محروم ریگون، اظهار امیدواری کرد که این اقدامات بتواند موجبات رشد و بالندگی نسل آینده را فراهم سازد.

این مدرسه با مشارکت 2 میلیارد ریالی بانک تجارت در زمینی به مساحت 1500 متر مربع و با 330 متر زیربنا احداث شده و شامل سه کلاس درس، آزمایشگاه، نمازخانه و دفتر مدیریت است و با حضور همه دانش آموزان مدرسه امید تجارت ریگون و اهدای بسته های کمک آموزشی و لوازم التحریر از سوی بانک تجارت افتتاح شد.