۰ نفر

با قرعه‌ کشی در حضور مسئولان واحدهای نظارتی تعیین شد؛

برگزیدگان نهایی طرح «دابل‌ کارت هدیه» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران

۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۱۶
کد خبر: 580384
برگزیدگان نهایی طرح «دابل‌ کارت هدیه» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران

​مرحله پایانی قرعه‌کشی طرح دابل‌کارت هدیه باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران با تخصیص ٢٠٧٩ میلیون ریال جایزه نقدی به ٤٩٥ نفر برنده خوش‌شانس برگزار و اسامی آنها اعلام شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مراسم قرعه‌کشی مرحله پایانی (چهارمین مرحله) طرح دابل کارت هدیه باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران با حضور مسئولان و کارشناسان واحدهای نظارتی این بانک برگزار و ٤٩٥ برنده خوش‌شانس این مرحله، در مجموع از ٢٠٧٩ میلیون ریال جوایز نقدی بهره‌مند شدند که نتایج این قرعه‌کشی در سایت باشگاه مشتریان به نشانی: https://club.bsi.ir قابل مشاهده است.

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، جوایز در پنج سطح در نظر گرفته شده و در هر کدام از پنج سطح جوایز نقدی ١٠ میلیون ریالی، پنج میلیون ریالی، سه میلیون ریالی، دو میلیون ریالی و یک میلیون ریالی، ٩٩ نفر برنده به قید قرعه مشخص شدند که تعداد برندگان نهایی به ٤٩٥ نفر رسید. 

در این طرح یک ساله که قرعه‌کشی آن در چهار مرحله سه ماهه صورت گرفت، کارت‌های هدیه خریداری شده بانک صادرات ایران بسته به میزان مانده موجودی کارت و امتیازات کسب شده، در قرعه‌کشی شرکت داده شده و دارندگان آن از صدها میلیون ریال جوایز نقدی ارزشمند بهره‌مند خواهند شد.

در مرحله اول این طرح ١٠٠ جایزه نقدی در مجموع به ارزش ١٦٠ میلیون ریال، در مرحله دوم ٢٠٠ جایزه به ارزش٣٢٠ میلیون ریال و در مرحله سوم ٢٥٠ جایزه به ارزش مجموع ١٠٥٠ میلیون ریال به قید قرعه به برندگان تعلق گرفت و به حساب آنها واریز شد.

بر اساس مصوبه هیات‌عامل بانک صادرات ایران به دلیل شیوع بیماری کرونا و به منظور کاهش مراجعه حضوری به شعب، جوایز نقدی برندگان این طرح به حساب آنها واریز می‌شود. بر اساس این طرح خریداران و دارندگان کارت‌های هدیه بانک صادرات ایران در صورت تعویق در خرید و حفظ موجودی، می‌توانستند در قالب طرح «دابل کارت هدیه» با عضویت در باشگاه مشتریان این بانک، به قید قرعه از صدها میلیون ریال جوایز نقدی برخوردار شوند.

این طرح به مدت ١٢ ماه و از ابتدای شهریورماه ١٣٩٩ آغاز شده و تا پایان شهریورماه سال ١٤٠٠ در چهار دوره سه ماهه ادامه یافت.

در این طرح، به ازای هر ٥٠٠ هزار ریال مانده در هر کارت هدیه، روزانه ٥٠ امتیاز به کارت تخصیص داده می‌شد و امتیازها به صورت روزشمار محاسبه و در بازه‌های زمانی سه ماهه و بر اساس مجموع امتیاز کسب شده برای هر کارت به تفکیک، قرعه‌کشی صورت می‌گرفت. تمامی کارت‌هایی که در طول مدت زمان اجرای طرح، حداقل ٤٥٠٠ امتیاز کسب کردند، در قرعه‌کشی شرکت داده شدند. امتیاز کارت‌هایی که در دوره‌های اول این طرح برنده نشدند، به امتیاز دوره جدید آنها اضافه شد، لذا افرادی که در دوره‌های قبلی قرعه‌کشی برنده نشده بودند، در صورت نگاه‌داشت منابع در کارت هدیه ثبت شده در باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران، شانس بیشتری برای کسب جایزه داشتند.